• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

آغاز کار آسفالت جاده شیرین بهار- کتک در اندیکا

  • کد خبر : 19604
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیکا گفت: کار آسفالت جاده شیرین بهار- کتک به طول 23 کیلومتر در بخش چلو این شهرستان آغاز شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان اندیکا گفت: کار آسفالت جاده شیرین بهار- کتک به طول 23 کیلومتر در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیکا گفت: کار آسفالت جاده شیرین بهار- کتک به طول 23 کیلومتر در بخش چلو این شهرستان آغاز شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان اندیکا گفت: کار آسفالت جاده شیرین بهار- کتک به طول 23 کیلومتر در بخش چلو این شهرستان آغاز شد.

غضنفر جمالپور روز دوشنبه اظهارکرد: این پروژه توسط موسسه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و کارفرمایی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان با 23میلیارد ریال آغاز شده است. وی افزود: هر چند شرایط جوی پیشرفت کار را با کندی رو به رو کرده اما پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال به پایان برسد.

جمالپور گفت: با آسفالت این مسیر دسترسی گردشگران و دوستداران طبیعت به منطقه گردشگری کتک و شیرین بهار بالا آسان تر می شود. پیش از این تردد از این مسیر در مواقع بارندگی به سختی انجام می شد.

منطقه شیرین بهار با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر در بخش چلو شهرستان اندیکا واقع شده است. شهرستان اندیکا دارای سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.