• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین سارق انجام شد: طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 19597
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی حسینی اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین سارق و در سه محله با اقتدار انجام شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی حسینی اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین سارق و در سه محله با اقتدار انجام شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مقام مسئول افزود: در راستای ارتقا احساس امنیت در مردم و تداوم آن طرح پاکسازی با حضور نیروهای انتظامی اجرا که ضمن رصد اطلاعاتی و اقدامات اولیه تعداد3 پاتوق شناسایی و انهدام گردید. سرهنگ حسینی گفت: با اجرای هماهنگ این طرح مامورین موفق به دستگیری 5 نفر مواد فروش و کشف238 گرم تریاک، 145 گرم حشیش، 3 گرم هروئین و یک پمپ آب مسروقه ادارات دولتی شدند.

وی در پایان با اشاره به این که متهمین دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی منتقل شده اند از مردم خواست چنانچه در همسایگی خود منازل خالی از سکنه که به صورت پاتوق و محلی برای تجمع فروشندگان مواد مخدر و اقدامات ایذایی و بستری برای انجام بزه تبدیل شده است سراغ دارند مراتب را سریعا با پلیس 110 در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.