• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

از سوي رييس جمهور رييس ميراث فرهنگي و سرپرستان وزارت و رزش و علوم معرفي شدند

  • کد خبر : 1957
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸

نجفي رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ،سيد رضا  صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شدند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمدعلی نجفی با حکم رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد. وی در لیست وزرای پیشنهادی دولت […]

نجفي رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ،سيد رضا  صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شدند.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمدعلی نجفی با حکم رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد. وی در لیست وزرای پیشنهادی دولت یازدهم به مجلس نتوانست رأی اعتماد نمایندگان را برای وزارت آموزش و پرورش کسب کند. همچنين سيدرضا  صالحی امیری طی حکمی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزرارت ورزش و جوانان و منصوب شد. مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش موفق به کسب رای اعتماد از سوی مجلس شورای اسلامی نشد. سید رضا صالحی امیری پیش از این معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. جعفر توفیقی مسئول کارگروه آموزش عالی رئیس‌جمهور و وزیر علوم دولت اصلاحات نيز طی حکمی از سوی حسن روحانی به سرپرستی وزارت علوم منصوب شد. وی خبر انتصابش به عنوان سرپرست وزارت علوم را تأیید کرد و گفت: به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شده‌ام و جزئیات برنامه‌های فعالیتم را در روزهای آینده اعلام می‌کنم. رئیس جمهور، جعفر میلی‌منفرد را به عنوان وزیر علوم دولت یازدهم به مجلس معرفی کرده بود که وی از مجلس رأی اعتماد دریافت نکرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.