• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

تا آغاز تبلیغات، امکان تایید صلاحیت وجود دارد/ كانديداهاي رد صلاحيت شده مداركشان را ارائه دهند

  • کد خبر : 19458
  • ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: کسانی که تأیید صلاحیت نشده اند، فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند و این در مراکز استان‌ها نیز می‌تواند انجام شود و نیازی به حضور در تهران نیست. سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات افزود: شورای نگهبان مجموعاً برای زمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: کسانی که تأیید صلاحیت نشده اند، فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند و این در مراکز استان‌ها نیز می‌تواند انجام شود و نیازی به حضور در تهران نیست.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات افزود: شورای نگهبان مجموعاً برای زمان اعتراض و رأی‌گیری حدود 20 روز فرصت دارد که بررسی و نتایج را اعلام کند، البته بعد از آن هم یک مهلتی برای بعضی اعتراضات دیگر وجود دارد که در زمان خودش اعلام خواهد شد.

ره‌پیک  افزود: گروهی هستند که به دلایل گوناگون شرایط را احراز نکرده‌اند و براساس مبانی حقوقی و مقررات حقوقی، این گروه در واقع شرایط را احراز نمی‌کنند، البته در فرصتی که دارند می‌توانند مدارکشان را ارائه کنند که نشان دهد آن شرایط را داشته‌اند یا آن شرایط را می‌توانند احراز کنند.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: البته بخشی از اینها ممکن است ناشی از فقدان مدارک باشد مانند مدارک تحصیلی یا کسانی که موظف بودند استعفا کنند و استعفا نکرده‌اند.

ره‌پیک با بیان این که در مجموعه رد صلاحیت‌شدگان و کسانی که صلاحیت‌شان احراز نمی‌شود اقسام گوناگونی وجود دارد، افزود: مستندات قانونی این دلایل را به افراد اعلام خواهیم کرد تا بدانند براساس چه مستند قانونی شرایط را تحصیل و احراز نکرده‌اند.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات افزود: در مهلتی که باقی مانده، ممکن است این نقص رفع شود و تأیید صلاحیت صورت گیرد، اما اگر معلوم شود که در واقع آن شرط وجود ندارد یا مانعی وجود دارد، طبیعتاً وضعیت پرونده به همان شکل رد یا عدم احراز باقی می‌ماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.