• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

با حضور آيت الله جزايري كلنگ احداث حسينيه زنده ياد حاج احمد رضايي بر زمين زده شد + تصاوير

  • کد خبر : 19393
  • ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه و امام جمعه اهواز، حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان، بزرگان طوايف مختلف و مردم شهرهاي مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا كلنگ احداث حسينيه زنده ياد حاج احمد رضايي بر زمين زده شد. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه و امام جمعه اهواز، حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان، بزرگان طوايف مختلف و مردم شهرهاي مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا كلنگ احداث حسينيه زنده ياد حاج احمد رضايي بر زمين زده شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان آيت الله جزايري در سخناني اظهار داشت: عشق و علاقه ما به مردم بختیاری جنبه وراثتی دارد و از زمانی که اجدادمان در این منطقه زندگی می کردند و تا به امروز ارتباط بسیار مستحکم و دو طرفه ای بین روحانیت و قوم بختیاری که ارادت خاصی نسبت به روحانیت شیعه داشته و دارند وجود دارد.

یکی از جهات علاقه ما به این منطقه علاوه بر ارتباطات اجدادی که داریم مربوط به دوستی و رفاقت خاص مان   با سردار رشید اسلام حاج محسن رضایی است که به بیش از چهل سال منتهی می شود. در ابتداي اين مراسم محمدرضا مكوندي مسئول دفتر ارتباطات مردمي دكتر محسن رضايي در سخناني ضمن تشريح آخرين وضعيت مؤسسه نگهداري از ايتام زنده ياد حاج احمدرضايي اظهار داشت:

در تلاش هستيم شعب مختلفي را در شهرهاي لالي، هفتكل، انديكا و بعضي از شهرهاي زاگرش نشيتن افتتاح نماييم وي همچنين پيام سردار محسن رضايي را براي حاضرين قرائت نمود.

 IMG_0248 copyIMG_0297 copyIMG_0349 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدواریم توجهات و نگاه جدید آیت الله جزایری به مسجدسلیمان مستدام باشه تا مشکلات این شهر مظلوم و جوانان محرومش یکی یکی با حمایت و پشتیبانی ایشان و همت مسئولان شهری و استانی حل بشه.
    مشکلات شهر مسجدسلیمان بیکاری جوانان. جاده میانبر به اهواز. پروژه های نیمه تمام. صداو سیما و یا حداقل رادیوی بومی برای شهرهای بختیاری شمال استان به مرکزیت مسجدسلیمان به منظورمبارزه با مشکلات فرهنگی و رسومات غلط و حفظ و گسترش و تقویت فرهنگ بومی منطقه در برابر تهاجم فرهنگی و گسترش آموزه های دینی و غیره . اجازه برداشت و استفاده از درصدی از آب پشت سدهای مسجدسلیمان جهت گسترش باغداری و گلخانه در محدود اطراف مسجدسلیمان و …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.