• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
2

برگزاري مراسم تجليل از دو پيشكسوت ورزش زورخانه اي در مسجدسليمان

  • کد خبر : 19235
  • ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي و همچنين سالروز وفات سيد حسين ممسني از پيشكسوتان ورزش زورخانه اي مسجدسليمان مراسم تجليل از دو پيشكسوت اين ورزش در زورخانه پورياي ولي مسجدسليمان برگزار شد. سيد علي اكبر عسكري مسئول هيئت زورخانه اي و پهلوان شهرستان در گفتگو با سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي و همچنين سالروز وفات سيد حسين ممسني از پيشكسوتان ورزش زورخانه اي مسجدسليمان مراسم تجليل از دو پيشكسوت اين ورزش در زورخانه پورياي ولي مسجدسليمان برگزار شد.

سيد علي اكبر عسكري مسئول هيئت زورخانه اي و پهلوان شهرستان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت: عليرغم دعوت از مسئولين شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان تنها مهندس شجاعي شهردار گلگير و مهران مطلق از پيشكسوتان ورزش مسجدسليمان در اين مراسم شركت كردند كه اين مايه تأسف است. عسكري ادامه داد: به پاس زحمات دو تن از همدوره هاي جهات پهلوان تختي يعني پهلوان حاج علي اكبر كاتب زاده و پهلوان عباس حسين پور تجليل به عمل آمد. وي ادامه داد: زورخانه ي پورياي ولي مسجدسليمان عليرغم اين كه زير نظر اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان است اما به صورت خودگردان و تنها با كمك ورزشكاران اداره مي شود.

وي گفت: در سال 84 با نظر شهرداري اين زورخانه حدود 170 متر عقب نشيني كرد و قرار بر اين بود آن منطقه ساماندهي شود كه متاسفانه از آن زمان تا به امروز هيچ اتفاقي نيفتاده است. وي گفت: مدت هاست به شهرداري و شوراي شهر پيشنهاد داده ايم براي كمك به ورزش زورخانه اي شهرستان در اين منطقه بازارچه اي احداث گردد تا با كرايه دادن آن ها بتوانيم هزينه اي جاري اين زورخانه قديمي را تامين نماييم اما متاسفانه تا اين لحظه هيچ پاسخي به ما داده نشده است و اين مكان محل تجمع دستفروشان شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عسكري در پايان سخنان خود از مسئولين  و اداره ورزش شهرستان خواست توجه بيشتري به اين ورزش داشته باشند تا شاهد مرگ ورزش پهلواني در مسجدسليمان نباشيم. لازم به ذكر است زورخانه پورياي ولي مسجدسليمان در سال 1318با قدمتي  76 ساله يكي از قديمي ترين زورخانه هاي كشور به حساب مي آيد.

13 2

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.