• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
1

یک کارخانه ی تولید یخ در مسجدسلیمان پلمپ شد

  • کد خبر : 19196
  • ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۹:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یک کارخانه ی تولید یخ توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان پلمپ شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس مرکز بهداشت شهرستان در اين رابطه گفت: با توجه به این که یکی از راههای انتقال بیماری های روده ای استفاده از یخ غیر بهداشتی است و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یک کارخانه ی تولید یخ توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان پلمپ شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس مرکز بهداشت شهرستان در اين رابطه گفت: با توجه به این که یکی از راههای انتقال بیماری های روده ای استفاده از یخ غیر بهداشتی است و از راههای مهم آلودگی یخ، عدم رعایت بهداشت در محل های تهیه و توزیع یخ تا نقطه مصرف آن می باشد. لذا حمل با وسایل نقلیه ی غیر مجاز، قرار دادن قالب های یخ بر روی زمین و تماس مستقیم دست اشخاص آلوده با یخ، از جمله راههای نامناسب حمل و توزیع یخ می باشد در این راستا با توجه به حساسیت موضوع نظارت بر کارخانه های یخ سازی بسیار حائز اهمیت می باشد.

نایب فدایی افزود: این مرکز پیرو بازدیدهای مکرر از کارخانه های یخ سازی سطح شهرستان اقدام به پلمپ یکی از کارخانجات نموده و تا اطلاع ثانوی محل به دلیل دارا بودن نواقص بهداشتی بحرانی از فعالیت محروم و بعد از طی نمودن مراحل قانونی و اصلاح چرخه تولید و مصرف یخ با نظر کارشناسان بهداشت محیط این مرکز مجاز به ادامه فعالیت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.