• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 11795اخبار امروز : 2
2

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی و عملیات همزمان فوریتهای پزشکی و آتشنشانی شهرستان

  • کد خبر : 19150
  • ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: پس از بروز حریق و تماس های مردمی با مرکز دیسپیج فوریت ها مبنی بر اعلام حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه چیت شویی ، این مرکز ضمن ارسال فوری دو دستگاه آمبولانس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: پس از بروز حریق و تماس های مردمی با مرکز دیسپیج فوریت ها مبنی بر اعلام حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه چیت شویی ، این مرکز ضمن ارسال فوری دو دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی به همراه تیم امداد و نجات و همچنین اعلام به سازمان آتشنشانی یک عملیات امداد و نجات موفق و توام را رقم زد.

مهدی باقری با اعلام اینکه به دلیل حساسیت و اهمیت تامین سلامت جانی و روانی شهروندان این مرکز مبادرت به اعزام آمبولانس سوم از محل پایگاه جاده ای سه راهی لالی نموده است که به دلیل عدم بروز هرگونه خسارت و صدمه جانی در میانه راه به آمبولانس سوم اعلام گردید که به محل پایگاه جاده ای بازگردد. ایشان افزود:به لطف خدا در حادثه ایجاد شده هیچ گونه تلفات و صدمات حاد ایجاد نگردید.و تنها به دلیل دود غلیظ ایجاد شده ناشی از حریق،چند نفری از مصدمین دچار عارضه های تنفسی گردیدند.که در آمبولانس و با شیوه اکسیژن درمانی مداوا گردیدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خسته نباشید عرض میکنم خدمت پرسنل فوریت های پزشکی و آتش نشان های شهرمون.

    چند هفته پیش در شهرستان ایذه یک آتش سوزی ساده در طبقه 4 یک آپارتمان رخ داد اما بعلت کوتاهی پرسنل آن شهرستان و نداشتن تجهیزات مناسب
    (نردبان که به طبقه 4 برسه) متاسفانه یک خانم که در آن واحد بود به راحتی از بین رفت و پرسنل آن شهرستان فقط از بیرون ساختمان سوختن این زن را مشاهده می کردند.

    امیدواریم از این موضوع درس بگیریم و برای جان شهروندان ارزش قائل باشیم و مسئولان محترم هرگونه کمبودی را در تجهیزات و پرسنل داریم پیگیری کنند تا این این حوادث ناگوار پیش نیاید .

    نا گفته نماند که پس از ان حادثه دردناک همتباران غیرتمند ایذه ای ما چندین روز در سطح شهر تجمع نمودند تا خاطیان را بازخواست کنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.