• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

صالحی پور باورصاد سی و چهارمین کاندید در فرمانداری مسجدسلیمان ثبت نام کرد

  • کد خبر : 19086
  • ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– میترا صالحی پور  باورصاد به عنوان سی و چهارمین کاندید در ستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان ثبت نام کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان صالحی پور متولد سال ۱۳62 ,  دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و از اساتید دانشگاه می باشد. وی هدف خود از حضور در عرصه انتخابات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– میترا صالحی پور  باورصاد به عنوان سی و چهارمین کاندید در ستاد انتخابات فرمانداری مسجدسلیمان ثبت نام کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان صالحی پور متولد سال ۱۳62 ,  دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و از اساتید دانشگاه می باشد. وی هدف خود از حضور در عرصه انتخابات را خدمت به مردم عنوان کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. جهانشاه ارزانی تنها کاندیدی است که میتواند به وضعیت نابسامان شهر سروسامان دهد،ارزانی مردی از جنس مردم،دارای حسن شهرت،مردمدار با اراده و مصمم و عادل.گفتمان غالب فکری ایشان برآورده شدن انتظارات مردم و بکارگیری نیروی جوان و متخصص و نخبگان شهری و استفاده از همه ی ظرفیتهای موجود با تکیه بر اصل شایسته سالاری و دوری گزیدن از پدیده شوم طایفه گرایی است.

  2. خانم باورصاد، کارشناس ارشد رشته کشاورزی از دانشگاه صنعتی شاهرود و استاد رشته کشاورزی دانشگاه مسجد سلیمان می باشد. ایشان دید بسیار وسیع در سیستم مکانیزاسیون کشاورزی و گسترش آموزش برای کشاورزان و اقتصاد را دارند. آگاهی از سیستم برنامه و بودجه و همچنین بالا بردن سرانه درآمد مردم و عشایر و گسترش محیط کتابخانه ای را در کلاس درس بارها گوشزد کرده اند.
    موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.