• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از ثبت نام كنندگان مجلس شوراي اسلامي از حوزه مسجدسليمان تا پايان روز پنجم + تصاوير/ 15نفر تا پايان روز پنجم در مسجدسليمان ثبت نام كردند / سرنوشت رضايي به روز آخر مي كشد

  • کد خبر : 18968
  • ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پنجمين روز ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که با توجه به 10 نفری که طی چهار روز گذشته ثبت نام کرده بودند شمار ثبت نام کنندگان در مجموع به 15 نفر افزايش يافت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پنجمين روز ثبت نام از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که با توجه به 10 نفری که طی چهار روز گذشته ثبت نام کرده بودند شمار ثبت نام کنندگان در مجموع به 15 نفر افزايش يافت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان طی 5 روزي كه از ثبت نام کاندیداها مي گذرد تا به حال آقایان: در روز اول مازیار مولائی تنها كانديدايي بود كه با حضور در ستاد انتخابات رسماً كانديداتوري خود را اعلام كرد. سیروس جمالپور ،امیر رستمی بابادی، فاطمه یوسفی اوروند نيز در روز دوم كانديداتوري خود را به ثبت رساندند. عليار حسيني، پروانه مكوندي، ابراهيم نوري، عليرضا نقديپور، مجيد صالحپور باورصاد نيز كانديداهاي روز سوم بودند.

اما در روز چهارم ستاد انتخاباتي مسجدسليمان تنها نام يك كانديدا را به ثبت رساند و آن كسي نبود جز صادق يزدي. برخلاف روز چهارم پنجمين روز بسيار پرهياهو بود و در اين روز محمدرضا مظفري بابادي، حسام ويسي زاده، بهنام بهزادي، مجتبي داودي و عبدالله نظرپور از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان نام نویسی کردند تا در مجموع و تا پايان روز پنجم شمار كانديداها به 15 نفر برسد و اين در حالي ست كه تا پايان فرصت ثبت نام هنوز دو روز ديگر باقي ست.

دو روزي كه در آن حضور يا عدم حضور دكتر اميدوار رضايي مشخص و ثبت نام دكتر اسماعيل جليلي و ديگر كانديداهاي حوزه مسجدسليمان تثبيت خواهد شد. از نكات مهم و قطعاً تاثيرگذار عدم حضور غلامحسين بابادي در اين دوره انتخابات خواهد بود چرا كه شنيده ها حاكي از آن است بابادي به دليل عضويت در هيئت مديره مناطق نفتخيز و عدم استعفاي ايشان به طور قطع نخواهد توانست در انتخابات اين دوره شركت كند.

لیست اسامی ثبت نام کنندگان تا روز چهارشنبه  2 دي ۹۴

۱- مازیار مولائی

۲- سیروس جمالپور

۳- امیر رستمی بابادی

۴- فاطمه یوسفی اوروند

۵- پروانه مکوندی

۶- علی یار حسینی

۷- ابراهیم نوری

۸- علیرضا نقدی پور

۹- مجید صالح پور باورصاد

10- صادق يزدي

11- محمدرضا مظفري بابادي

12-حسام ويسي زاده

13- بهنام بهزادي

14- مجتبي داودي

15- عبدالله نظرپور

1-copy301000IMG_0059 copyIMG_0077IMG_0081aDDFGشسسشی1234IMG_0201IMG_0243151112

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. دو صد گفته چون نیم کردار نیست / بزرگی سراسر به گفتار نیست

    . همشهری و هموطن بیاییم به دور از احساسات و بر پایه خرد و عقل گرایی برای آینده ی شهر محروم و مظلوممان برنامه ریزی کنیم و مطمئنا انتخاب نماینده شهر بزرگترین هدف میباشد که میطلبد فردی اصلح و دلسوز انتخاب شود و در این راستا آقای جهانشاه ارزانی بهترین گزینه میباشد،فردی که تمام زندگیش را وقف خدمت به همشهریانش کرده ودر مشاغل مهم اداره ی دارایی و استاد دانشگاه خدمت رسانی کرده است.پس شایسته است بدون هیچ تردیدی وکیل شهرمان گردد تا نقطه پایانی بگذارد بر قوم گرایی و… ………..

  2. بی صبرانه منتظر ظهور پدیده و نخبه و افتخار بختیاری هستیم دکتر بهنام بهزادی ان شاء الله با حضور دکتر موجی از شادی و نشاط و امید در بختیاری بوجود آید و به امید خدا با پیروزی قطع به یقین ایشان شاهد حل مشکلات در سطح حوزه مربوطه و ارتقای فرهنگ و عزت بختیاری در همه زمینه ها مثل عمرانی علمی ورزشی فرهنگی اقتصادی خواهیم بود . درود بر قوم بصیر و عاقل بختیاری که حضور دکتر بهزادی را فرصتی تکرار نشدنی دانسته و از ایشان حمایت و ازخداوند متعال سعادت خواهان و خواستارند. دکتر بهزادی حمایتت می کنیم.

  3. به قول یکی ازدوستان صل علی محمد یاور بختیاری آمد دکتر بهنام بهزادی حمایتت می کنیم زنده باد دکتر بهزادی

  4. فقط مهندس محمدرضا مظفری بابادی کاندید با لیاقت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.