• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

آخرین خبرها از انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تازه ترين تغییرات در لیست کاندیداهای احتمالی مجلس دهم از مسجدسلیمان (10)/ لیست کاندیداها به 19 نفر كاهش يافت/ عوض زاده، اسفندياري نمی آیند، احتمال حضور بيژن يوسفي كم است/ حجت الاسلام كريمي كانديد نمي شود

  • کد خبر : 18690
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۳ اقدام به انتشار لیست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۳ اقدام به انتشار لیست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی مسجدسلیمان کرد. این دهمین لیست منتشر شده توسط سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان است. لازم به ذكر است شنيده هاي انتخاباتي را از اين پس بيشتر در سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مشاهد خواهيد كرد.

شنیده ها حاكي از آن است:

  • مسعود عوض زاده و بيژن يوسفي كه تا امروز در ليست كانديداهي احتمالي حضور داشته اند به احتمال زیاد در انتخابات اسفندماه شرکت نخواهند کرد و نام آن ها از لیست جدید حذف شده است.
  • پروين اسفندياري نيز كه طي چند ماه گذشته نامش در ليست كانديداهاي احتمالي قرار گرفته بود رسماً اعلام كرد از كانديداتوري انتخابات مجلس شوراي اسلامي انصراف داده است.
  • يكي از نزديكان حجت الاسلام عليرضا كريمي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اعلام كرد حجت الاسلام كريمي اگر چه لياقت نشستن بر كرسي مجلس را دارد اما ايشان قصد كانديداتوري در انتخابات اسفندماه را ندارد.
  • شايعات پيرامون دکتر امیدوار رضایی نماينده 4 دوره گذشته مردم مسجدسليمان همچنان ادامه دارد. وي همچون سال های گذشته تا آخرين لحظات به صورت رسمي مشخص نمي كند كه در انتخابات پيش رو شركت خواهد كرد يا خير. يكي از نزديكان ايشان در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: تا اين لحظه ايشان تصميمي براي حضور در انتخابات ندارند اما اين به معناي قطعي بودن عدم حضور ايشان نمي باشد و شايد در روزهاي آينده همه چيز تغيير كند. به هر حال كمتر از 1 هفته ديگر ليست نهايي ثبت نام كنندگان مشخص خواهد شد.
  • شايعه حضور دكتر همايون يوسفي نيز به گوش مي رسد اما از سوي هيچ منبعي اين شايعه تاييد نشده است.

انتشار لیست کاندیداهای احتمالی توسط باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به معنای قطعی بودن حضور این افراد نیست و تنها بر اساس گمانه زنی های محافل سیاسی و برخی شایعات موجود احتمال نامزدی افراد زیر به نظر می رسد.

ليست كانديداهاي احتمالي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه مسجدسليمان:

۱- اسماعیل جلیلی

۲- امیدوار رضایی

۳- اسماء سلطانی علاسوند

۴- ابراهیم نوری

۵- بهنام بهزادی

6- پروانه مکوندی

7-جهانشاه ارزانی

8- خسرو شاهوند

9- صولت احمدی

۱0- صادق یزدی

۱1- محمدرضا مظفری بابادی

۱2- مالک خدادادی

۱3- مهرداد بهرامی پور

۱4- مراد داودی

۱5- مجید صالح پور باورصاد

۱6- مازیار مولایی

17- علیرضا ورناصری

18- علیرضا نقدیپور

19- غلامحسین بابادی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 16
  1. با سلام و ادب و احترام
    ممنون از اینکه در جهت بالا بردن لگاریتمی مردم و پرشور کردن انتخابات قدم برمی دارید
    اما ای کاش یک طرحی را مطرح میکردید و یک پایش واقعی از وضعیت کنونی مسجدسلیمان حاصل چیست ارایه می دادید تا آن شا… شاهد یک شکوفایی در باطن و نیت آرا باشیم و همه با برنامه و همت در کنار خادمان متعدد و متخصص و تلاشگر واقعی قرار بگیریم تا مسجدسلیمان آباد داشته باشیم.
    پرشور و نشاط کردن انتخابات خوب است. اما باید با پویایی ، نقشه راه و امید واقعی ناشی از وحدت و خرد جمعی باشد والا مردم همیشه به نحو احسن در صحنه بودند و این خادمان مردم بودند که به وظایف نتوانستن جامعه عمل بپوشانند.
    سوالی که مطرح است.
    ۰۱چرا اگر کاندیدها توانمند هستند و با برنامه وقتی انتخابات تمام می شود و یک نفر انتخاب میشود بقیه دیگر سراغی از شهر نمایند و می روند تا ۴ سال بعدی. آیا نمی شود بصورت جمعی کار کرد و هر کدام با توجه به توانایی که دارند یک قسمت از امورات شهر را پیگیری نمایند?
    ۰۲ چرا نمایندگان محترم پس از پیروزی در انتخابات شروع به عزل و نصب مدیران میکنند و معمولا هم نتیجه مثبت در پی نخوابد داشت.
    به امید روز های بهتر
    ۹۴

  2. امیدواررضایی بدون شک کاندیدنخواهد شد و مردم مجدد به جناب آقای دکترحاج اسماعیل جلیلی رای خواهند داد وحماسه خواهندآفرید انشاالله این دوره مجلس دکتر جلیلی عزیز جز نواب مجلس و ریاست کمیسیون ویژه خواهندبود.

  3. ازالان به فکرباشند که چهره شهر رو با چسباندن عکس ها مخدوش نکنند.اگرواقعابه فکرشهرهستیدازچسباندن عکس وبنربه درودیوارخوذاری کنید

  4. انصافا همه عزیزان مفاخر بختیاری اند 
    اما من به دکتر بهنام بهزادی 
    تنها دکترای انرژی اتمی راکتور اتمی رای میدهم چرا که از همه نظر شایسته است و من با مطالعه نظر دادم 

    درود بر دکتر بهزادی 

  5. درود بر دکتر بهزادی 

  6. قطعا جوانان مسجد سلیمانی از ایده های مهندس محمد رضا مظفری بابادی حمایت می کنند…
    ما هستیم….{دانشجویان،کارمندان،کارگران،پزشکان،مهندسان،کشاورزان،و ….}

  7. درود بر مهندس محمد رضا مظفری بابادی….
    ایشان از نخبگان و متخصصان صنعت برق هستن و مردم فهیم و با فرهنگ مسجد سلیمان حامی شما خواهند بود…

  8. رای ما به مهندس محمد رضا مظفری بابادی….
    ایشان تنها کسی بدن که قول حضور در مجلس با لباس بختیاری را دادند….
    با آرزوی فردایی بهتر برای مسجد سلیمان 

  9. بله عزیزان منم الان اعلام می دارم باتوجه به تحقیقات و پرسجو از افراد کاربلد همه بالاتفاق اذعان داشتند برنامه های روشنفکرانه و آینده دار دکتر بهنام بهزادی قطعا دستاوردی عظیم برای شهر و عزت بختیاری خواهد داشت. کسی که با لباس بختیاری در کنفرانس اروپا حاضر شد یعنی عزت بختیاری را می خواهد. به دنبال کاهش آمار خودکشی جوانان مستعد ومومن بختیاری است. درود بر دکتر بهزادی

  10. دکترجلیلی جانباز سرافراز و فرزند شایسته بختیاری

  11. با احترام به تمامی 19 نفر،فکر میکنم جهانشاه ارزانی شایسته ترین فرد برای مجلس باشد و یادآور دوره ی پرشکوه محمد شهنی باشد.مردی برای تمام فصول.

  12. دونفر بودن که میتونستن تاثیر مثبت بذارن که هیچکدوم  شرکت نکردن.مهندس عسگر ظاهری  و دکتر علیرضا زراسوندی

  13. به نظرمن برنامه های دکتر بهزادی به دور از حاشیه و دروغ و وعده است. درود بر جوان نخبه بختیاری دکتر بهزادی

  14. درود بر دکتر بهزادی

  15. ظاهری میاد.حتما میاد.رضایی نمیاد.مثل دو دوره قبل  بزرگترهای شهر به نفع ظاهری ائتلاف میکنن .دیگه وقت پیش بینی هست.

  16. رای من به کسی است که : ۱جوان باشد و درخشان ۲- جوانان را درک کند ۳- طعم فقرچشیده باشد ۴- بدون هیچ گونه سهمیه در دانشگاه معتبر تحصیل کرده باشد ۵- نام آشنا و نیک نام در بین مردم باشد۶- نیازهای جوانان را مدبرانه بررسی و در پی برآورده کردن آنان باشد. ۷- سابقه درخشان در پروژه های عمرانی داشته باشد ۸- برای عزت بختیاری بکوشد ۹- نام و لباس بختیاری از رگ و ریشه و ذاتش مهمتر باشد ۱۰ – با لباس بختیاری در کنفرانس های جهانی حضور داشته باشد و استعداد جوانان بختیاری را به رخ جهانیان بکشد ۱۱- در مسئله روز کشور و جهان و ابرقدرت های جهان مسئله هسته ای استاد و لایق و شایسته باشد ۱۲- فعالیت های عمرانی و فرهنگی او در نزد مردم زبان زد باشد.۱۳ فردی نیک صالح و صادق باشد ۱۴- جوانی باشد که حال و حوصله تلاش و کوشش شبانه روزی برای مرتفع کردن مشکلات با توجه به سابقه درخشان خود را داشته باشد. لذا من این ویژگی ها و صد ها ویژگی ارزنده دیگر را در برنامه ها و کارنامه دانشمند جوان بختیاری جناب آقای دکتر بهنام بهزادی که به یاری خدا راهی مجلس خواهند شد البته با حمایت قوم غیور و بصیر و عاقل بختیاری دیده ام. درود بر تو ای افتخار ایران زمین ای بختیاری دلیر که فرزندانی دلیر و شجاع داری .زنده باد دکتر بهنام بهزادی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.