• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
0

فرماندار اندیکا: تردد در محور ارتباطی تاراز به چهارمحال و بختیاری روان است/ لزوم به‌همراه داشتن تجهیزات ایمنی

  • کد خبر : 18686
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا گفت: تردد در محور ارتباطی تاراز به چهارمحال و بختیاری روان است اما با توجه به سرمای شدید و کوهستانی بودن جاده رانندگان باید تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند. به گزارش آسماری ,منوچهر ورناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طی هفته گذشته بارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا گفت: تردد در محور ارتباطی تاراز به چهارمحال و بختیاری روان است اما با توجه به سرمای شدید و کوهستانی بودن جاده رانندگان باید تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

به گزارش آسماری ,منوچهر ورناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طی هفته گذشته بارش سنگین برف تردد رانندگان در مسیر تاراز به چهارمحال و بختیاری را با مشکل مواجه کرده بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای امداد هلال احمر و راهداری تردد در این محور به روال عادی برگشته است.

وی افزود: مسافرانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید نکات ایمنی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه  رانندگی کنند چرا که در برخی نقاط این محور، بر اثر سرمای شدید، احتمال یخ زدگی سطح جاده و لغزندگی وجود دارد.

فرماندار اندیکا ادامه داد: البته در نقاطی که جاده دچار یخ زدگی شود نیروهای مستقر در جاده اقدام به نمک پاشی می‌کنند، همچنین رانندگان باید علاوه بر زنجیر چرخ، وسیله نقلیه خود را به تجهیزات گرمایشی و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند.

ورناصری تصریح کرد: راهداری و کمپ امداد و نجات هلال احمر در این محور جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران و گردشگران آمادگی لازم را دارند.

 محور تاراز با داشتن گردنه‌ای سخت یکی از محورهای سخت گذر در حد فاصل خوزستان به استان چهارمحال و بختیاری است که به دلیل ارتقاء نیافتن مسیر یکی از سانحه خیزترین محورها در جنوب غرب محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.