• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

دکتر اسماعيل جلیلی: مخالفين کابينه رويکرد سياسي دارند نه تخصصي

  • کد خبر : 1846
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۱۵

عضو ارشد هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت می گوید : مباحث مطرح شده در جلسه روز اول بررسی صلاحیت وزرا نشان می دهد مخالفان بر چه اساسی با اعضای کابینه مخالفت می کنند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتراسماعیل جلیلی، عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: مخالفین فعلی وزرای پیشنهادی بر اساس شرایطی که […]

عضو ارشد هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت می گوید : مباحث مطرح شده در جلسه روز اول بررسی صلاحیت وزرا نشان می دهد مخالفان بر چه اساسی با اعضای کابینه مخالفت می کنند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتراسماعیل جلیلی، عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: مخالفین فعلی وزرای پیشنهادی بر اساس شرایطی که پیش بینی می شد بیشتر رویکرد سیاسی دارند.وی تاکید کرد : نگاه مخالفین به کابینه تخصصی نیست، بلکه رویکرد سیاسی است که در بیانات افراد مخالف کاملا مشخص و روشن شد.

وی افزود : مطالبی که در خصوص وابستگی وزرا به بحران های 78 و 88 بیان می شود گویای آن است که مخالفان به نوعی تلاش می کنند وابستگی وزرا را به جریانات سیاسی به رخ بکشند ،اما مجلس متفق القول است که افراد معرفی شده به لحاظ توان، تجربه و دانشی که ناشی از سال ها فعالیت در حوزه تخصی بوده، بهترین هستند.

دکترجلیلی نماینده مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که گفتم مخالفت ها بیشتر رویکرد سیاسی دارد که البته این موضوع طبیعی است زیرا از جبهه مخالفان دولت هستند لذا نگاه سیاسی آنها در جهت مخالفت با دولت است .

وی تصریح کرد :مجلس با رویکردی که انتخاب کرده برآیند همه این مسائل را مورد توجه قرار می دهد و در نهایت رای خود را نه براساس خواست سیاسی گروه ها بلکه براساس نیاز امروز جامعه، شرایط کشور،اهدافی که در قوانین بالا دستی داریم و درعین حال اهدافی که دولت در شعارهای خودش مطرح کرده خواهد داد.مهم این است که مجلس اکنون تمام سعی اش این است به دولت جدید کمک کند.

عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: مجلس بعد از بررسی برنامه وزرا وشنیدن ادله موافقین و مخالفین تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در خصوص علت عدم ثبت نام چهره های شاخصی چون حدادعادل و زاکانی برای مخالفت با کابینه گفت :هر چه نیروهای بخش های سیاسی ما دارای تجربه بیشتر و نگاه کلان تری باشند سعی می کنند رویکردشان منتطقی شود چرا که تجربه و شناخت بیشتری نسبت به مسایل دارند.به نظر می رسد علت عدم ثبت نام این افراد همین مساله باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.