• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

دكتر جلیلی عنوان کرد: زمین‌لرزه مسجدسلیمان خسارت‌هایی به ابنیه تاریخی وارد کرده است

  • کد خبر : 18370
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خسارت زمین لرزه در این شهرستان، خوشبختانه جانی نبوده است، افزود: البته خسارت‌هایی به برخی ساختمان‌ها و ابنیه وارد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان؛ اسماعیل جلیلی با تشریح آخرین وضعیت زمین‌لرزه مسجدسلیمان، گفت: زلزله رخ داده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خسارت زمین لرزه در این شهرستان، خوشبختانه جانی نبوده است، افزود: البته خسارت‌هایی به برخی ساختمان‌ها و ابنیه وارد شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان؛ اسماعیل جلیلی با تشریح آخرین وضعیت زمین‌لرزه مسجدسلیمان، گفت: زلزله رخ داده شهرستان‌های اطراف را نیز دچار مشکل کرد، البته شدت حادثه به حدی نبود که منجر به تخریب‌های صد در صدی شود، البته در شهر مسجدسلیمان در یک منطقه واحدی مسکونی دچار خسارت جدی شد.

وی با بیان این که خسارت‌های این زمین لرزه بیشتر بر روی ابنیه است، تصریح کرد: هنوز بررسی دقیقی از میزان برآورد خسارت انجام نشده، اما آسیب‌هایی به ابنیه وارد شده که در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا می‌باشد و باید پیگیری شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس همچنین بیان کرد: باید از تخریب‌هایی که ممکن است بر اثر آسیب ناشی از زلزله به ابنیه تاریخی به وجود آید جلوگیری شود؛ زیرا این احتمال وجود دارد که مقاومت این آثار دچار مشکل شده باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.