• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

اميدوار رضايي: برای رفع مشکلات اقتصادی از دولت حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 18255
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اميدوار رضايي معاون قوانین مجلس گفت: با توجه به موفقیت‌های دولت در جلوگیری از تورم امیدواریم که بتواند با اجرای بسته خروج از رکود تحولی در عرصه اقتصادی ایجاد کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امیدوار رضایی با تاکید بر این که حل مشکل اقتصادی کشور به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اميدوار رضايي معاون قوانین مجلس گفت: با توجه به موفقیت‌های دولت در جلوگیری از تورم امیدواریم که بتواند با اجرای بسته خروج از رکود تحولی در عرصه اقتصادی ایجاد کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امیدوار رضایی با تاکید بر این که حل مشکل اقتصادی کشور به اراده ملی و جدی برای اجرای بسته اقتصادی و قوانین مربوطه بستگی دارد، گفت: بخش اعظمی از محتوای بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود در قوانین برنامه و سیاست‌های کلی ابلاغی وجود دارد و فقط باید مجلس و دولت اهتمامی برای اجرای درست آن داشته باشند.

وی بسیاری از مشکلات اقتصادی را به دلیل ضعف باور نسبت به قوانین مصوب و حرف‌ها و قول‌های گفته شده دانست و توضیح داد: اگر قوای سه گانه اهتمامی جدی برای اجرای قوانین مصوب داشته باشند گشایشی در حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی رخ می‌دهد قطعا با رخ دادن چنین امری در کنار پایبندی به اجرای برنامه‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

دکتر رضایی با تاکید بر این که دولت بدون مصوبات مجلس نمی‌تواند اقدامی انجام دهد افزود: تمامی تسهیلات تعیین شده در بسته اقتصادی دولت در بودجه و سایر مصوبات مربوطه لحاظ شده است، بر همین اساس مجلس دست دولت را برای تعیین اولویت بندی جهت اختصاص این تسهیلات باز گذاشته است.

معاون قوانین مجلس با ابراز خشنودی از اراده دولت برای خروج کشور از رکود گفت: خیلی خوشحالیم که دولت ضمن آگاهی از وجود رکود در اقتصاد و وجود عوامل داخلی برای رفع آن تلاش می‌کند و ما هم از دولت حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم وجود عزم جدی در دولت برای اجرای بسته اقتصادی خروج از رکود گفت: با وجودی که دولت برای جلوگیری از تورم موفقیت‌هایی داشته است اما باید برنامه‌ای مدون برای رونق اقتصادی داشته باشد که ان شاءالله بسته اقتصادی بتواند راهگشا باشد.

امیدوار رضایی در پایان با بیان اینکه عوامل امیدوار کننده‌ای برای بهبود و رونق اقتصادی وجود دارد گفت که تحقق چنین امری منوط به کمک تمامی مسوولان و قوای سه گانه و وجود عزم و اراده جدی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پالس های مثبت امیدار برای حضور در انتخابات مجلس!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.