• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

حمايت امام جمعه مسجدسليمان از برخورد پليس با هنجار شكنان

  • کد خبر : 18244
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان از برخورد پليس با بدحجابي، كشف حجاب و مزاحمين نواميس حمايت كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ضمن حمايت از پليس به خاطر برخورد با بدحجابان از تلاش هاي مجموعه فرماندهي انتظامي اين شهرستان در مقابله با هنجار شكنان قدرداني […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان از برخورد پليس با بدحجابي، كشف حجاب و مزاحمين نواميس حمايت كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ضمن حمايت از پليس به خاطر برخورد با بدحجابان از تلاش هاي مجموعه فرماندهي انتظامي اين شهرستان در مقابله با هنجار شكنان قدرداني كرد. حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت:

نيروي انتظامي شهرستان كه مجري قانون است اقدام به اجراي قانون در بحث اخلاقي و امنيت مردم و نيز برخورد با رانندگاني كه اقدام به هنجار شكني مي كنند نموده است وي با اشاره به بي حجابي زمان رضا خان بيان داشت: بانوان و مردان بختياري نماد عفاف در شهر و كشور بوده و اجازه نمي دهند بي حجابي در مملكت اسلامي رايج شود.

ايشان در پايان ضمن تشكر از نيروي انتظامي در خصوص برقراري امنيت واعمال قانون نسبت به تابلوهاي تبليغاتي كه عفاف اسلامي را رعايت نمي كنند خاطرنشان كرد: ما از نيروي انتظامي حمايت كرده و به اين نيرو كمك مي كنيم تا گوهره عفت و عفاف ايراني را از دست ندهيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.