• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از برق گرفتگي كودك 2 سال مسجدسليماني: مليكا در كما

  • کد خبر : 1824
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

درخواست خانواده مليكا از مردم: براي سلامتي مليكا دعا كنيد. برق گرفتگي در پارك 5 بنگله دختر 2 ساله مسجدسليماني را به كما برد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هم زمان با عيد سعيد فطر مليكا قنبري دختر 2 ساله مسجدسليماني كه به همراه خانواده خود به پارك گل نرگس رفته بود دچار برق […]

درخواست خانواده مليكا از مردم: براي سلامتي مليكا دعا كنيد. برق گرفتگي در پارك 5 بنگله دختر 2 ساله مسجدسليماني را به كما برد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هم زمان با عيد سعيد فطر مليكا قنبري دختر 2 ساله مسجدسليماني كه به همراه خانواده خود به پارك گل نرگس رفته بود دچار برق گرفتگي شد و هم اكنون در بيمارستان ابوذر اهواز در كما به سر مي برد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سحر طاهري: برق گرفتگي در پارك 5 بنگله دختر 2 ساله مسجدسليماني را به كما برد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هم زمان با عيد سعيد فطر مليكا قنبري دختر 2 ساله مسجدسليماني كه به همراه خانواده خود به پارك گل نرگس رفته بود دچار برق گرفتگي شد و هم اكنون در بيمارستان ابوذر اهواز در كما به سر مي برد.

مادر مليكا به خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با اين حادثه گفت: فرزندم در حال بازي كردن در پارك بود. در قسمتي از پارك آسفالت كنده شده و در آن قسمت آب جمع شده بود. به محض اين كه پاي مليكا در گودال فرو رفت دچار برق گرفتگي شديد شد. او را به بيمارستان 22 بهمن برديم و از آنجا به اهواز اعزام شد و البته اين اعزام نيز با مشكلاتي مواجه گرديد

با پيگيري هاي انجام شده گويا از آن گودال سيم برقي رد مي شد. وي گفت: در حالي كه ما داشتيم خودمان را براي جشن تولد 2 سالگي اش آماده مي كرديم اكنون بايد دعا كنيم كه او دو سالگي خود را ببيند.

فرماندار مسجدسليمان نيز با ابراز تأسف از اين مسئله گفت: در حال پيگيري اين اتفاق هستيم و ابراز اميدواري كرد هرچه سريع تر مليكا به آغوش گرم خانواده اش بازگردد. خانواده مليكا از مردم خواستند كه براي سلامتي مليكا دعا كنند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نيز از خداوند متعال براي مليكا آرزوي سلامتي مي كند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  گزارشات  تكميلي در اين زمينه را بزودي منتشر خواهد كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام .واقعا خیلی دردناکه.
    انشالله که خدا شفاش بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.