• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
0

امام جمعه مسجدسليمان: مسجدسليماني كه مدعي پايتخت فرهنگي ايل و تبار بختياري ست بايد گام ها را مصمم تر بردارد/ هرجا که هجمه ای نظام را تهدید کرد تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی گره گشا بوده است

  • کد خبر : 18229
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن نتسليت فرا رسيدن اربعين حسيني گفت: تشكر مي كنم از مردم مسجدسليمان كه در محرم و صفر با برگزاري روضه هاي خانگي نام حسين را زنده نگه داشته اند. وي ادامه داد: از دل همين روضه هاست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن نتسليت فرا رسيدن اربعين حسيني گفت: تشكر مي كنم از مردم مسجدسليمان كه در محرم و صفر با برگزاري روضه هاي خانگي نام حسين را زنده نگه داشته اند. وي ادامه داد: از دل همين روضه هاست كه جنبش بزرگ اجتماعي فرهنگي برپا خواهد شد، جنبشي كه گره هاي كور فراوان اين شهر را در آينده هاي نه چندان دور باز خواهد كرد. گره هايي كه 37 سال است عليرغم تلاش همه مسئولين شهري همچنان بسته باقي مانده است. امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: شهر شهر هزار گره است و اين گره ها را با همين روضه ها و شركت در نماز جمعه و اجتماعاتي از اين قبيل مي شود باز كرد.

وي ادامه داد: در آستانه اربعين حسيني چندين هزار نفر از ايل سرافراز بختياري عازم كربلا هستند ما هم يك موكب از جانب مسجدسليمان و همه بختياري ها در مرز چزابه مستقر كرده ايم كه اميدواريم آن هايي كه مي توانند به اين موكب كمك كنند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مسجدسليماني كه مدعي پايتخت فرهنگي ايل و تبار بختياري ست بايد گام ها را مصمم تر بردارد. از گوشه و كنار مي شنويم كه بختياري هاي سراسر كشور و حتي خارج از كشور مي گويند ما به مسجدسليمان دل بسته ايم . شهري كه در يك دوره اي به قهقرا رفت اما به لطف خداوند، همه تلاش كردند و مسجدسليمان را در اتوبان پيشرفت و آباداني قرار دادند اگر چه راه نرفته زياد است.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و پاسداران گفت: بسیج نه فقط یک نهاد نظامی بلکه یک نهاد کاملاً اجتماعی فراگیر ملی و بین المللی است. وی افزود : هرجا که هجمه ای نظام را تهدید کرد تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی گره گشا بوده است و به فضل خدا در هر زمانه ای به نحو احسن وظیفه اش را انجام می دهد. امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفت : بنده به سهم خودم به دولت خدمتگذار و صاحب تدبیر و امید هم توصیه می کنم برای به بار نشاندن اقتصاد مقاومتی از بسیج بهره ببرند ، به تفکر بسیجی اعتماد و تکیه کنند. همان تفکری که چند روز پیش رهبر بزرگوار انقلاب به وزیر علوم و وزیر بهداشت توصیه کردند که از این نیروهای ارزشی بسیجی و خوش روحیه متعهد استفاده کنید .

امام جمعه مسجدسلیمان در خصوص طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی گفت : زمین های کشاورزی مرغوب در شهرستان اندیکا می تواند نه فقط اندیکا که یکی دو شهر دیگر را هم با کشاورزی صاحب شغل و زندگی کند. وي با تشكر از دكتر مقتدايي استاندار خوزستان گفت: از ايشان تشكر مي كنم كه در سفر معاون رييس جمهور خطاب به مسئول منابع انساني و مديريت برنامه و بودجه گفت: مسجدسليمان و شادگان از حيث توسعه يافتگي عقب تر از شهرهاي ديگر خوزستان هستند…

امینی با بيان اين كه دنیای مکار و خیره سر از لحظه ای جهت ضربه زدن به ما غفلت نمی کند و ما بايد هوشيار باشيم به سخنان خود پايان داد.

46

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.