• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

خبر دكتر جليلي از تصویب منطقه ویژه تجاری و اقتصادی مسجدسلیمان: لایحه منطقه ویژه تجاری و اقتصادی مسجدسلیمان در مجلس شوراي اسلامي تصویب شد

  • کد خبر : 18140
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به پیگیری ها و رایزنی های انجام شده در جلسه امروز(دوشنبه 25آبان ماه 94)کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه منطقه ویژه تجاری و اقتصادی مسجدسلیمان تصویب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به پیگیری ها و رایزنی های انجام شده در جلسه امروز(دوشنبه 25آبان ماه 94)کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه منطقه ویژه تجاری و اقتصادی مسجدسلیمان تصویب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: تصویب منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان افق روشنی برای توسعه همه جانبه و تبدیل آن به قطب تجارت و اقتصادی شمال خوزستان می باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایجاد تحول سریع در اقتصاد منطقه، رونق تجارت، صنعت و صادرات و واردات کالا، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و افزایش درآمد عمومی مردم این خطه را از جمله پیامدها و آثار مثبت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان ذکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. با عرض سلام . آقای دکتر جلیلی خیلی خیلی متشکریم. .
    خبر خوب و خوشحال کننده ای بود تا بحال  اینقدر خوشحال نشده بودم ممنون و سپاسگذاریم . 
    انشااا …به امید پیشرفت  و ترقی و آمدن امکانات بیشتر در مسجدسلیمان بزرگ .ممنوووووووووون.
    با تشکر از اطلاع رسانی سایت وزین باشگاه ر ن مسجدسلیمان .دروووووووود و سپاااااااااااااس.

  2. درود بر دکتر جلیلی فرزند لایق ایل

  3. با عرض سلام  خدمت خواهران و برادران مسجدسلیمانی .
    این خبر و این اتفاق  خیلی برای ما باید مهم باشد و این فرصت فرصتی است طلایی که با منطقه ویژه اقتصادی و تجاری شدن شهرمان موافقت شده است و البته به نظر بنده همه ما باید از کسانیکه از ابتدا این فکر را ایجاد کردند وکسانیکه با پیگیریهای خود از ابتدا تا بحال که این مصوبه انجام شد تلاش و وقت زیادی گذاشتند و رایزنیها کردند تا این مهم انجامشود سپاسگذار باشیم زیرا این خبر را که دکتر جلیلی نماینده فکور و پرتلاش و لایق شهرمان را به ما دادند خیلیها در شهرهایشان آرزوداشتند که به شهر آنها تعلق گیرد .
    در هر صورت بیاییم و با همدلی و همزبانی و وحدت کلمه و در نهایت وحدت در عمل از این فرصت بدست آمده با درایت و صبر و پشتکار و برنامه ریزی دقیق از این فرصت اقتصادی بزرگ استفاده کرده و در نهایت یک مسجدسلیمان بزرگ و پیشرفته و آباد بسازیم . انشا… با درایت و پیشقراولی بزرگان شهرمان از جمله امام جمعه محبوب شهرمان ونماینده لایق و پرتلاش و فرماندار عزیز و نخبگان و سرمایداران دلسوز شهرمان بزرگان و مسوولین قبلی شهر و با پشتوانه فکری و برنامه ریزیهای بزرگان از جمله سردار و فرمانده لشکر و سپاه ایران در هشت سال دفاع مقدس و دلسوزان دیگر شهرمان بتوانیم از ا ین فرصت جهت پیشرفت و ترقی مسجدسلیمان بزرگ استفاده کنیم انشاا…به امید خبر ها ی خوب و پیروزیهای بیشتر .انشا….

  4. اولا تا ی خبر خوش نقدا به حسابتون واریز نشده خوشحال نشوید. مثل قولها و مصوبات قبلی که قرارشد اجرایی بشن ولی هیچ وقت اجرایی نشد ودرحد همان خبرخوش باقی ماند
    دوماً به نظر شما چرا در این روزهای منتهی به انتخابات خبرهای خوش میشنویم .برادران و خواهران گرامی لطفاً بصیر باشید و به فکر عمران و ابادی شهر و خودمان باشیم …. .

  5. با عرض سلام .
    درود و هزاران درود بر  عزیزان بختیاری زاده و شهروند همشهریان عزیز که لااقل پس از دیدن این خبر مسرت بخش نظری و مطلبی را بیان کردند .  این خبر که داده شد آرزوی چند ساله بنده بود که بوقوع پیوست و حتما هم برای همشهریهای ما و همه جامعه بختیاری هم همینطور هست .
    ولی خواهر و یا برادر عزیز شهروند خبر این مصوبه را دکتر جلیلی داد که ایشان نماینده محترم و لایق و کاردان شهرمان است چه کسی بهتر از ایشان ، ایشان نماینده من و جنابعالی و همه مسجدسلیمانیها و بختیاریها در مجلس است و سربلندی نماینده ما هر کس که باشد برای ما مهم است . حال هر کس که باشد برای ما ایشان یا کس دیگر نباید فرقی داشته باشد که اگر در غیر اینصورت باشد شهرمان پسرفت می کند .
    این مصوبه با ایده و نظر مسولین قبلی و دوستان و همکاران و همشهریان دکتر جلیلی ارایه شده و با تلاش و پیگیریها و رایزنیهای دکتر جلیلی و بزرگان شهرمان چه آنان که در پایتخت هستند و چه نخبگان و دوستداران مسجدسلیمان بزرگ به نتیجه رسیده است که ما باید بدون توجه به گرایشها و علایق چه قومی و چه سیاسی تلاش کنیم که این مصوبه که فعلا مصوبه است و تا به سرانجام برسد نیاز به کار و تلاش بنده و جنابعالی و همه مسجدسلیمانیها و بختیاریها دارد .
    زیرا این اولین امتیاز به مناطق بختیاری نشین پس دوران چاههای نفت و اندک امکاناتی بود که بختیاریها داشته اند و این فرصت طلایی را اگر با عرض معذرت با تنگ نظریها و خدایی نکرده لجاجت از دست بدهیم ضرر بزرگی را متوجه قوم اصیل بختیاری کرده ایم .
    البته بنده این مطالب را بدون نظر سیاسی و یا قومی و ….گفته ام و فقط منظورم پیشرفت و آبادانی مسجدسلیمان بزرگ است .
    الته این را شما و ما . میدانیم این ابتدای راه است و اگر بخواهیم از مزایای منطقه ویژه اقتصادی و تجاری که دو شاخه مجزا و موثر بر درآمد یک منطقه است باید تک تک افراد شهر در این امر مشارکت کنند و این مورد مهم را که مسوولین شهری با تلاش فراوان تصویب کردن محکم بچسبید و با مطالبه منطقی و با کمک رسانه های شهرمان به سر منزل مقصود برسانیم .
    از همینجا مجددا خوشحالی خودم را ابراز و سپاسگزاری خودم را به بانیان وانجام دهندگان این مصوبه اعلام میکنم .
    با تشکر فراوان از اطلاع رسانی سایت وزین باشگاه ر ن مسجد سلیمان . به امید پیروزیهای بیشتر . انشاا…خه بزرگ جهت درآمد یک منطقه است 

  6. سال قبل هم که گفتن شهر میخاد منطقه ازاد بشه و پلاک اروند بدن یادتونه بعدش همه میگفتن البته از رو احساسات بنز میخرم سوناتو میخرم یکی میگفت من فراری میخرم دیگری مالک پورشه شده بود تو احساسات و رویا ولی بعدش چی شد ایا 10 درصد از اون مردم تونستند از اون طرح استفاده بکنن حالا برادر عزیزم من کاری به قوم گرایی ندارم من میگم تو این 4 سال چقدر خودکشی داشتیم چقدر بیکار و فقر و فحشا . من منظورم فرد خاصی نیست چون این مشکل 30اله شهرما را گریبانگیره. من میگم بیایم و قوم گرایی را برای رضای خدا کنار بزاریم و فرد لایق و کاربلد و باسواد و فرهیخته را با تحقیق از افراد صاحب نظر پیدا کنیم و راهی مجلس کنیم نه اینکه شروع کنیم به تخریب . اینهمه جوان بیکار در این شهر بخاطر چیه؟؟؟ بخاطر ندونم کاری ما مردم.

  7. باسلام.ازاین روزهابه بعدازسمت نامزدهای نمایندگی شاهدچنین اخبارخواهیم بودپس لطفا احساساتی بااین اخبارها برخورد نکنیم..نمونه ش تابلوی پتروشیمی سال۹۰که دوراه لالی زده شد..پس بياييد تعصبات قومی راکناربگذاریم ..باتشکر

  8. با عرض سلام 
    برادران عزیز ما باید از این فرصت بدست آمده کمال استفاده را ببریم . حال که این مورد برای مسجدسلیمان تصویب شده و حتی اگر با آن موافقت شده و تصویب هم نشده باشد ما باید پیگیاری کنیم و تا اجرایی شدن طرح منطقه ویژه تجاری و اقتصادی مسجدسلیمان آرام ننشینیم و از مسوولین شهری و استانی و کشوری بخواهیم و مطالبه کنیم تا این طرح در شهر و منطقه ما اجرایی و انجام شود تا مردم شهرما از مزایای آن بهره مند شوند .
    و عرض کردم خدمت شما که فرقی نمیکند که چه کسی این خبر را داده است هر کس باشد برادر و همشهری ما است و ما باید با یک دید وسیع تر از ایشان و نماینده بعدی شهر هر کس که باشد و از فرماندار و امام جمعه و دیگر مسولین شهری و نمایندگان قبلی و بزرگان و نخبگان و سرمایه داران دلسوز شهرمان و……………حمایت کنیم  تا این طرح که کلید نجات منطقه از بن بست و رکود می باشد  اجرایی شود و برای مردم از نظر مالی و معنوی و اجتماعیی اثرات مفیدی داشته باشد . انشا…
    برادر سامان بنده چندین شهر و استان را رفته ام و چندین جا بوده ام و این را به برادر عزیزم عرض کنم این مطالب که گفته شد نه از روی احساسات است و نه خوش خیالی .فقط و فقط این مطالب تکراری است که چندین بار شنیده ایم و باید برای ما تکرار شوند تا بتوانیم با کمک هم شهرمان را بسازیم انشا… و شاهد پیشرفت آن باشیم .
    برای ما فرقی ندارد که نماینده شهرمان از چه تش و تیره و طایفه باشد فقط باید برای شهرمان مفید باشد و کارایی داشته باشد .انشاااا…

  9. آقای شهروند الان مسجدسلیمان در محدوده پلاک اروند میباشد و به این وعده عمل شد،حالا اگر مردم توانایی خرید ماشین پلاک اروند بنظر شما مقصر چه کسی است؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.