• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی : در بیان حق رودربایستی نداشته باشید

  • کد خبر : 18012
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به این که سبک کردن تقوا مداری از کارهای دشمن است، ابراز داشت: دشمن اکنون نیز در حال فعالیت است و اهل دین و عبادت بودن را عقب ماندگی می داند. وی با تأکید براین که تقوا مداری نقشه راه و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به این که سبک کردن تقوا مداری از کارهای دشمن است، ابراز داشت: دشمن اکنون نیز در حال فعالیت است و اهل دین و عبادت بودن را عقب ماندگی می داند.

وی با تأکید براین که تقوا مداری نقشه راه و نقشه امام زمان(عج) برای تشکیل حکومت اسلامی است، اظهار داشت: سیاست مداران، نظامی ها، مردم و همه و همه باید براساس تقوا حرکت و رفتار کنند.

این مقام مسؤول با بیان این که امام زمان(عج) اهل مبارزه با طاغوت و استکبار است، خاطرنشان کرد: جامعه باید با اهل ظلم و نفاق به مبارزه بایستد؛ با دست دادن و لبخند زدن و در بغل دشمن رفتن نمی توان با امام زمانی(عج) حرکت کرد و ادعای زمینه سازی فرج امام زمان را داشت…

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که شهیدان مدافع حرم جواب ابا عبدالله الحسین(ع) را با لبیک یا حسین دادند، ابراز داشت: سیاست بازان بدانند صدایی منفورتر از صدایی که بخواهد بیانات رهبرمعظم انقلاب را کم رنگ کند، وجود ندارد.

وي با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در زمان های مختلف صحبت از نفوذ به میان آوردند، تصریح کرد: نفوذی ها کسانی هستند که ۱۳ آبان را سانسور و سخن از عدم مبارزه با استکبار جهانی بر زبان جاری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیأت دولت فرمودند در بیان حق رودربایستی نداشته باشید، ادامه داد: مواضع انقلاب و امام به صراحت بیان شود و خجالت نکشید.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: رهبری چند روز گذشته فرمودند که مرگ بر آمریکا منطق عقلانی دارد؛ ملت ایران تسلیم نخواهد شد و از امام حسین(ع) آموخته که در برابر طاغوت بایستد و همواره شعار مرگ بر آمریکا سر بدهد.

وی تأکید کرد: آمریکایی ها، اسرائیل، سازش کاران و آدم های سهل انگار و ساده اندیش بدانند ملت ایران به حسین فاطمه تأسی کرده و هیهات منا الذله سخن آخر آن است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درودبرحاج آقا درود برنام آوران ایل موری

  2. درودبرحاجتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.