• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

رییس هیات وزنه برداری خوزستان: مسابقات جوانان با کیفیت برگزارشد/ رییس فدراسیون وزنه برداری اين مسابقات را همردیف مسابقات بین المللی برشمرد

  • کد خبر : 17959
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: مسابقات وزنه برداری جوانان ( 19 و20) سال کشور یادواره شادروان استاد بهمن مطلق با کیفیت خوبی برگزار شد به طوری که تحسین رییس فدراسیون و حاضران در این مسابقات را به همراه داشت. این مسابقات طی سه روز گذشته در مسجدسلیمان ( زادگاه مطلق […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: مسابقات وزنه برداری جوانان ( 19 و20) سال کشور یادواره شادروان استاد بهمن مطلق با کیفیت خوبی برگزار شد به طوری که تحسین رییس فدراسیون و حاضران در این مسابقات را به همراه داشت.

این مسابقات طی سه روز گذشته در مسجدسلیمان ( زادگاه مطلق ) برگزار شد و طی آن تیم خوزستان عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا قریشی اظهارکرد: در این مسابقات 100 وزنه بردار از 24 استان کشور که همراه مربیان و سرپرستان خود 170 نفر را شامل می شدند شرکت داشتند.

وی افزود: این مسابقات در سطحی برگزارشد که علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری آن را همردیف مسابقات بین المللی برشمرد.

قریشی اظهار کرد: در برگزاری این رقابت ها شرکت نفت، آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری، فرمانداری و برخی دیگر ازاداره های دولتی مسجدسلیمان ما را کمک و همراهی کردند.

وی با اشاره به رشد وزنه برداری خوزستان در دوسال گذشته گفت: اگرچه خوزستان دراین رقابت ها با اقتدار قهرمان شد لیکن ما هنوز دارای ضعف هایی هستیم که باید برطرف شود.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: از دو سال قبل که من هدایت این هیات را در دست گرفته ام از همان ابتدا توجهم به تیم های پایه های بوده به نحوی که سال قبل از خوزستان در رده نوجوانان، جوانان وبزرگسالان پنج نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شد حال آنکه امسال این رقم به 12 نفر افزایش یافته است.

قریشی در پاسخ به این که در مسابقاتی جمعه شب كه در مسجدسلیمان برگزار شد چند وزنه بردار خوزستانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد اظهار کرد: هنوز تعداد آن اعلام نشده اما با توجه به نتایجی که ورزشکاران ما به دست آوردند دعوت شدگان خوبی به اردوی تیم ملی خواهیم داشت.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان از نگاه ویژه فدراسیون به خوزستان اشاره کرد و گفت : با توجه به این که این استان از قطب های مهم وزنه برداری کشور محسوب می شود رییس فدراسیون از اردیبهشت ماه گذشته که دوباره به این سمت انتخاب شد تاکنون دو بار به خوزستان سفر کرده است.

وی گفت: برای آن که اقتدار گذشته خود را در وزنه برداری به دست آوریم کار روی تیم های پایه از جمله نونهالان، نوجوانان و جوانان را در برنامه کاری خود قرارداده ایم که می توان علاوه بر کارهای آموزشی به برگزاری مسابقات به طور مرتب اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر دکتر قریشی قهرمان پهلوان صفت وکاردان  و با لیاقت ورزش ایران زمین  .
    به امید پیروزیهای روز افزون. انشاااا.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.