• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

سریال خودکشی ها در اندیکا ادامه دارد/طی ۱۰ روز گذشته،سه نفر در اندیکا خودکشی کردند

  • کد خبر : 17955
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: شهرستان اندیکا طی 10 روز گذشته، شاهد سه خودکشی بود و این موضوع باعث نگرانی در بین اهالی این شهرستان شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از انديكا نيوز، طی سال های گذشته، روند خودکشی در شهرستان اندیکا افزایش پیدا کرده است و این موضوع […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: شهرستان اندیکا طی 10 روز گذشته، شاهد سه خودکشی بود و این موضوع باعث نگرانی در بین اهالی این شهرستان شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از انديكا نيوز، طی سال های گذشته، روند خودکشی در شهرستان اندیکا افزایش پیدا کرده است و این موضوع باعث شده بود که سال گذشته جمع زیادی از مردم خواستار بررسی این موضوع شدند و پس از فشار گسترده مردم،کمیته هایی بدین منظور در سطح بعضی ادارات تشکیل شد،اما هیچگاه نتایج این جلسات انتشار پیدا نکرد.

اما طی ۱۰ روز گذشته، خبر خودکشی سه نفر از این شهرستان، مردم این جغرافیا را در شوک فرو برد و همه چرایی این اتفاق را می پرسند و خواستار پاسخگویی مسئولین در این زمینه شدند.

در اولین مورد، جوان ۱۸ ساله ای که دانش آموز سال سوم دبیرستان بود و در روستای گلک سفید دلی محمد حسین خون زندگی می کرد، دست به خودکشی زد. اما علت این خودکشی مشخص نشد.

دومین خودکشی، مربوط به یک زن جوان از منطقه دینراک بود، که تنها چند روز پس از اولین خودکشی رخ داد و شهرستان اندیکا را در کم تر از یک هفته برای دومین بار در شوک فرو برد.

در سومین مورد،جوان ۱۶ ساله اهل روستای گله توک دست به خودکشی زد و باعث بهت و حیرت همه مردم شهرستان شده است.

فرماندار اندیکا پس از این اتفاقات، دستور تشکیل یک کمیته ویژه به منظور پیگیری و بررسی این موضوع را داده است که امیدواریم هر چه سریع تر شاهد نتایج عملی این کمیته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جریانش کاملا مشخصه مشکلات اقتصادی باعث این همه خودکشی شده 
    گناه این افردا گردن کسانی است که حقشون میخورن و  من خودم بچه اندیکا بودم پول دفتر کتاب و پول  نون شب نداشتم  از بدبختی و بیچارگی فرار کردم ازاونجا الانم در تهران زندگی میکنم  خدارو شاکرم  خیلی از زندگیم راضی هستم   اندیکا مسجدسلیمان لالی زیر خط فقر  متاسفم واسه مسولین استانی و شهری این همه نفت و گاز از مسجدسلیمان استخراج میشه. پولش کجا خرج میشه یکی به من بگه پولش کجا خرج میشه  تا کی میخواین حق مردم مظلوم و محروم مسجدسلیمان اندیکا لالی رو خرج اصفهان و تهران و شیراز کنید ای خدا بترسید ریا کاری بسه بفکرجوانان شهرم باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.