• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

شوراي آموزش و پرورش مسجدسليمان برگزار شد + تصاوير

  • کد خبر : 17817
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور عليرضا گوروئي فرماندار، جمعي از مسئولین و اصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دبیر اين شورا ضمن تسليت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور عليرضا گوروئي فرماندار، جمعي از مسئولین و اصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دبیر اين شورا ضمن تسليت ايام محرم وهمچنين گرامي داشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خصوص مصوبات جلسه قبل توضیحاتی ارائه نمود. وي همچنين از همه ادارات و ارگان هايي كه در پروژه مهر با اين اداره همكاري داشتند تشكر و قدرداني نمود. قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود با تشكر از اصحاب رسانه مسجدسليمان گفت: اهالي رسانه از همراهان اصلي آموزش و پرورش هستند. وي گفت: هر جايي كه براي كمك به آموزش و پرورش وارد شويم منفعت آن به خودمان و همه ي آحاد جامعه باز خواهد گشت.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود به ساخت و سازهاي غير مجاز جنب مجموعه ها و فضاهاي آموزشي و ريختن مصالح ساختماني و شروع به كار جنب ملك آموزش و پرورش اشاره و از فرماندار مسجدسليمان درخواست نمود براي حل اين مشكل اقدام نمايد.

رييس اداره آموزش و پرورش در پايان سخنان گفت: اين توانمدي را مسئولين و نيروهاي كارآمد اداره آموزش و پرورش همچنين دانش آموزان مي بينيم كه در سال آينده رتبه آموزش و پرورش را تا رتبه 5 ارتقاء دهيم به همين دليل از همگان درخواست مي كنم برنامه هاي خود را در راستاي اين هدف به ما ارائه دهند. در ادامه مهندس گوروئی فرماندار شهرستان در خصوص لزوم کمک های دستگاه ها بر اساس نظرات کارشناسی آموزش وپرورش سخن گفت.

وی در ادامه به جایگاه مهم آموزش و پرورش در پیشرفت هر جامعه اشاره نمود. مهندس گوروئی از مجموعه آموزش وپرورش خواست مواردی همچون نماز ، ارزشیابی مستمر مدیران و معلمین،فضاهای آزمایشگاهی، آموزش اولیاء توسط مربیان مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی متعدد توجه خاص شود تا انشاالله باز هم آموزش و پرورش مثل سال قبل جهش خوبی داشته باشد.

5 copy1 copy4 copy2 copy3 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.