• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان خبر داد: برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کشوری یادواره شادروان «بهمن مطلق» در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17782
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شادروان «بهمن مطلق» به میزبانی مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا قریشی از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شادروان «بهمن مطلق» به میزبانی نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شادروان «بهمن مطلق» به میزبانی مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا قریشی از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شادروان «بهمن مطلق» به میزبانی نفت مسجدسلیمان خبر داد و اظهار کرد: 192 وزنه بردار رده سنی20 تا 19 سال از 24 استان کشور به مدت سه روز در شهر مسجدسلیمان زادگاه و مدفن شادروان بهمن مطلق برای قهرمانی کشوری و کسب سهمیه تیم ملی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات از چهارشنبه 13 تا 15 آبان‌ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در سالن وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان در منطقه باشگاه مرکزی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان ادامه داد: افتتاحیه این رقابت‌ها پس از برگزاری مسابقات نوبت صبح در ساعت 17روز چهارشنبه 13 آبان‌ماه جاری با حضور مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار می‌شود.

قریشی خاطرنشان کرد: در اختتامیه مسابقات نیز رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان حضور می‌یابند.

به گفته وی، در حوزه رشته وزنه‌برداری استان خوزستان این مسابقات در هشت وزن 56 و 62 و 69 و 77 و 85 و 94 و 105 و 105+ برگزار خواهد شد.

قریشی تصریح کرد: تیم نفت مسجدسلیمان با عنوان نماینده استان خوزستان در این رقابت‌ها حضور می‌یابد و سرمربی‌گری این تیم را مهران مطلق با همراهی افشین صالحی‌پور و عبدالامیر حزبه برعهده دارد، ضمن آن که علی عیدی‌وندی رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان نیز سرپرستی این تیم را عهده‌دار است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.