• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

برای افتتاح چندین پروژه نفتی: فردا با حضور وزير نفت واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان افتتاح مي شود

  • کد خبر : 17713
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بیژن زنگنه وزیر نفت برای افتتاح چندین پروژه نفتی فردا به خوزستان سفر می‌کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این سفر فاز نخست طرح توسعه میدان منصوری شامل هفت بسته کاری از جمله تعمیر و تکمیل 12 حلقه چاه، احداث واحد بهره برداری و نمک‌زدایی و کشیدن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بیژن زنگنه وزیر نفت برای افتتاح چندین پروژه نفتی فردا به خوزستان سفر می‌کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این سفر فاز نخست طرح توسعه میدان منصوری شامل هفت بسته کاری از جمله تعمیر و تکمیل 12 حلقه چاه، احداث واحد بهره برداری و نمک‌زدایی و کشیدن خطوط لوله آب مورد نیاز و خطوط برق 132 کیلو ولت دو مداره افتتاح می‌شود.

مجموع هزینه طرح تاکنون 1670 میلیارد ریال بوده که از این مقدار مبلغ یک‌هزار و 220 میلیارد ریال مربوط به احداث واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی منصوری است.

کارخانه نمک‌زدایی میدان لب سفید از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است، اعتبار اجرای این پروژه 234 میلیارد و 145 میلیون ریال بوده و تجهیزات اصلی این کارخانه شامل دیسالتر، مخازن تحت فشار مایعات هیدروکربوری، گاز، سوخت و آب، مبدل حرارتی آب و نفت و کوره پیش گرمکن غیر مستقیم نفت خام است.

واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان نیز به منظور فرآورش نفت تولیدی میادین مسجدسلیمان، لالی، پرسیاه، زیلایی و کارون با ظرفیت 55 هزار بشکه در روز و با اعتباری افزون بر 960 میلیارد ریال احداث شده که با حضور وزیر نفت افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.