• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

امام جمعه مسجدسلیمان: اگر دولت به شرط های نه گانه رهبر انقلاب عمل نکند از صحنه خدمت کنار می رود

  • کد خبر : 17655
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام امینی گفت: اگر دولت مو به مو شرط های رهبری را رعایت نکنند آسیب می بینند از چشم مردم می افتد و از صحنه خدمت کنار می رود البته ما خواهان این نیستیم و برای دولت دعا می کنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام امینی گفت: اگر دولت مو به مو شرط های رهبری را رعایت نکنند آسیب می بینند از چشم مردم می افتد و از صحنه خدمت کنار می رود البته ما خواهان این نیستیم و برای دولت دعا می کنیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با رهیاب در خصوص تایید مشروط برجام توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:نوشتن نامه توسط رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در خصوص برجام برای حفظ انسجام ملی بود آن هم درست در سالی که ایشان به نام سال همزبانی ملت و دولت نام گذاری کرده اند.

وی ادامه داد:در این ده سال مذاکره از گردنه های صعب العبوری گذشتیم و با دیده انصاف که نگاه کنیم با توجه به هجمه ها ، تهدید ها و تحریم ها این مذاکرات به یک سرانجامی رسید و به طور نسبی، اهداف مردم و رهبری عزیزمان را تامین کرد.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد:البته خلاها و چالش هایی هم در مذاکرات وجود داشت که مقام معظم رهبری مرتب در این خصوص تذکر دادند.

امام جمعه مسجدسلیمان معتقد است رهبر انقلاب برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه آن هم در آستانه دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز این نامه را به رئیس جمهور نوشته است.

امینی گفت:مقام معظم رهبری با بستن پرونده مذاکرات همدلی ها را حفظ کردند و بهانه ها را از بعضی از جریان ها چه اینطرفی و چه آنطرفی گرفتند و این خودش درایت رهبر انقلاب را می رساند که اجازه نداد بعضی از گروه ها بهانه کنند که نگذاشتند یا نمی گذارند در دولت قبل هم این بهانه ها را شنیدیم.

وی افزود:علی رغم همه آزادی عمل و اختیاری که رئیس دولت قبل داشت در مصلای اهواز و در سخنرانی خود که پخش زنده تلویزیونی بود تعبیر نا مطلوبی به کار برد و گفت” دست های من بسته است و من را در حوضچه ای انداخته اند زنجیری هم به پاهایم بسته است وقتی میخواهم بیایم بیرون میزنند توی سرم و دوباره من را زیر آب میفرستند” بعد از این صحبت بود که رئیس جمهور سابق مورد عتاب سرلشکر فیروز آبادی هم قرار گرفت.

امام جمعه مسجدسلیمان گفت:همیشه این بهانه ها بوده که میگویند دست هایمان بسته است یا نگذاشتند اما امروز همه شهادت میدهند که جای هیچ بهانه جویی باقی نمانده است و دست دولتمردن باز است.

امینی می گوید:جامعیت این نامه بسیار حائز اهمیت است در این مرقومه حضرت آقا نسبت به چالش ها ، نقطه های گریز و نفوذ مجدد تذکراتی داده اند و با زبان اقتدار این نامه را نوشته اند نامه رهبر انقلاب یک پشتیبان جدی برای دولت محسوب می شود و دولت باید قدر این حمایت های کم نظیر را بداند.

وی در خصوص تبعات عمل نکردن به شروطی که رهبر انقلاب فرموده اند گفت:برجام یا به بار می نشیند یا به بار نمی نشیند ما دعا می کنیم به بار بنشیند اما در هر دو صورت، به نفع ملت ماست.

امینی گفت: اگر به برجام عمل شود دست پخت اتحاد همگانی ست ، اما اگر نتیجه بخش نباشد باز هم در چشم جهانیان ما پیروز قطعی میدان هستیم چون از خودمان منطق ،تفاهم و خویشتن داری نشان دادیم.

وی ادامه داد:دشمن چهره خودش را زود نشان می دهد و ما به کرار در تاریخ دیده ایم که دشمن به سرعت نیت پلید خود را نشان می دهد به زودی روشن می شود که آنها از اساس با تزویر به میدان آمده اند یا در این مسئله جدی هستند در موضوع برجام باید این را به آزمایش بگذاریم.

امام جمعه مسجدسلیمان می گوید:اگر دولت شرط های رهبری را لحاظ نکند مطمئن باشید که اول خودش آسیب می بیند هردولتی که نسبت به منافع ملی کوتاهی کند و به اوامر رهبری بی توجهی کند آسیب جدی ای خواهد دید.

وی ادامه داد:اگر دولت مو به مو شرط های رهبری را رعایت نکنند آسیب می بینند از چشم مردم می افتد و از صحنه خدمت کنار می رود البته ما خواهان این نیستیم و برای دولت دعا می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.