• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
0

۸۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) مسجدسلیمان در انتظار دریافت جهیزیه

  • کد خبر : 17500
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تعداد. ۸۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) مسجدسلیمان در انتظار دریافت جهیزیه هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شيروان سلطانی مدیر كميته امداد امام (ره) شهرستان مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين حبر گفت: یکی از اهداف ما در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تعداد. ۸۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) مسجدسلیمان در انتظار دریافت جهیزیه هستند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شيروان سلطانی مدیر كميته امداد امام (ره) شهرستان مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين حبر گفت: یکی از اهداف ما در این نهاد کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، جهت تشکیل خانواده و ازدواج می باشد که تاکنون تعداد ۴۰ مورد با کمک و مساعدت خیرین و اعتبارات استانی به صورت بلاعوض انجام شده است.

وی یادآور شد از آنجایی که همه وظیفه داریم در راستای بستر مناسب جهت ازدواج آسان جوانان اقدام نماییم که این خود نیز زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت معنوی جامعه را به نحو مطلوب فراهم خواهد نمود لذا از همه همشهریان عزیز و نوعدوست و خیراندیش استدعا داریم با مشاکت خود در این امر خیر ما را یاری دهند.

جهت دریافت وجوه نقد شماره حساب ۴۳۲۵۵۶۵۴/۸۱ اختصاص داده شده است همچنين جهت دریافت کالا و هدایای غیر نقدی آمادگی دریافت در محل یا با مراجعه حضوری به این نهاد مساعدت لازم را عنایت فرمایند. تلفن تماس:

۰۶۱- ۴۳۲۲۲۰۵۵

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.