• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک دکتر اسماعیل جلیلی به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 1738
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷

دکتر اسماعیل جلیلی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی طی پیام روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت. در این پیام آمده است: روز 17مرداد مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ که همانا افزایش آگاهی […]

دکتر اسماعیل جلیلی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی طی پیام روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

روز 17مرداد مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ که همانا افزایش آگاهی عمومی جامعه است را بر دوش می کشند، این روز یادآور مجاهدت ها و زحمات آنانی است که در تمامی عرصه ها با حضور خود مسئولیتی تاریخی را در بیان واقعیت ها بر عهده دارند، کسانی که صداقت را سرلوحه کردار و گفته های خود قرار داده تا در راه رساندن حقایق به گوش مخاطبین خود لحظه ای فروگذار نکنند، کسانی که وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش اند و می کوشند همواره جامعه، لحظه ای در تاریکی و غفلت نباشد. به راستي خبرنگاران تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه‌اند. خبرنگاران به عنوان حلقه هاي اتصال رسانه با مخـاطبان از جايگاه و شأن والايي برخوردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام عرصه خبر شهید محمود صارمی، فرارسیدن 17 مرداد روزخبرنگار را به تمامی ایثارگران متعهد و کوشای اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان و حوزه انتخابیه خود تبریک عرض می نمایم، سلامتی و توفیق روزافزون را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقای دکتر جلیلی ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی . با سلام . همانگونه که پیر فعال و زحمت کش مطبوعات جناب آقای قاسمی اشاره نمودند خبرنگاران و فعالین مطبوعاتی علاقمند بودند شما را در این روز در میان خود می دیدند . خبرنگارانی که بدون دریافت مزد و مواجب به عشق شهرشان به این حرفه ی خطیر روی آورده اند دلخوش به حمایت فرهیختگانی همچون شما بسته اند . ولی چه سود . آن از مراسم پارسال و این هم از مراسم امسال . هر سال دریغ از پارسال……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.