• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

از اردشیر شمس قهرمان پیشکسوت وزنه برداری جهان تجليل شد (تصاوير)

  • کد خبر : 17365
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– اردشیر شمس قهرمان پیشکسوت وزنه برداری جهان در جشني كه به مناسبت قهرماني ايشان در اهواز برگزار شده بود گفت: دوست داشتم اصالت یک بختیاری را به جهان نشان دهم و افتخار می کنم  اول یک ایرانی و بعد یک بختیاری هستم وي ادامه داد: بختیاری  سرشار از غیرت و تعصب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– اردشیر شمس قهرمان پیشکسوت وزنه برداری جهان در جشني كه به مناسبت قهرماني ايشان در اهواز برگزار شده بود گفت: دوست داشتم اصالت یک بختیاری را به جهان نشان دهم و افتخار می کنم  اول یک ایرانی و بعد یک بختیاری هستم وي ادامه داد: بختیاری  سرشار از غیرت و تعصب و صداقت است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: بنده با اقتدار و توسل به مولایم علی (ع) موفق شدم با اختلاف مدال طلای این مسابقات را کسب کنم. وقتی می خواستن روی سکو بروم با خودم گفتم تو از نژاد پاک ایرانی و نمایانگر قدرت بختیاری هستی. باید به این لباس و قوم افتخار کرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بنده از مسئولین ورزش تقاضا دارم در استان خوزستان بیشتر از قبل به ورزشکاران توجه کنند زیرا آن ها می توانند در جامعه الگویی برای جوانان ما باشند تا جوانان ما الگوی خود را از خارج از کشور انتخاب نکنند. لازم به ذكر است در اين مراسم جمعي از مسئولين استان و شخصیت های برجسته ی علمی جهان از جمله پروفسور کرم زاده و پروفسور قبادیان شر کت کرده بودند.

لازم به ذكر است اين مراسم به همت جمعي از فرزندان بختياري و با تلاش پیمان بیرگانی برگزار گرديد.

IMG-20151011-WA0013IMG-20151011-WA0018IMG-20151011-WA0023IMG-20151011-WA0010

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.