• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

نبايد در دولت تدبير و اميد شاهد بي تدبيري باشيم/ چرا اجازه نمي دهيد كارهاي نيمه تمامي كه آغاز شده به سرانجام برسد؟

  • کد خبر : 17348
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

آنچه باعث تعجب همگان شده است تصميمي ست كه در اين مقطع حساس و در آستانه ي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي دارد گرفته مي شود كه چرا عليرغم آرامشي كه در شهرستان برقرار شده و همچنين انتخابات سرنوشت ساز مجلس شوراي اسلامي چنين تصميمي گرفته شده است؟ باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: شايعه […]

آنچه باعث تعجب همگان شده است تصميمي ست كه در اين مقطع حساس و در آستانه ي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي دارد گرفته مي شود كه چرا عليرغم آرامشي كه در شهرستان برقرار شده و همچنين انتخابات سرنوشت ساز مجلس شوراي اسلامي چنين تصميمي گرفته شده است؟

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: شايعه رفتن فرماندار مسجدسليمان بسيار قوت گرفته و اين در حالي ست كه رضايت عمومي از عملكرد ايشان طي چند سال اخير بي نظير بوده است.

فارغ از نام هايي كه مطرح مي شود مثل امير حمزه موسوي كه ايشان نيز از فرزندان نيك مسجدسليمان است بحث ما با تصميم گيرندگان دولت تدبير و اميد در استان خوزستان مي باشد.

خدمات مهندس گوروئي در نزديك به دو سالي كه به عنوان فرماندار مسجدسليمان مشغول به كار بوده بر كسي پوشيده نيست ابتداي حضور ايشان در مسجدسليمان همراه شد با جنجال سريال سرزمين كهن که ظرفیت ایجاد مشکلات زیادی به ویژه تضعیف ارتباط میان دولت و شهروندان را داشت که با تدبير ايشان و حجت الاسلام امینی به نقطه قوت تبدیل و نقطه آغازی بر تقویت اعتماد شهروندان با دولت گردید که آثار و برکات متعددی را به همراه داشت.

اين تهديد با درايت ايشان تبديل به يك فرصت شد به نوعي كه باعث شد رييس وقت صدا و سيما در اوج بحران به مسجدسليمان بيايد و رسماً از مردم عذرخواهي كند.

فرماندار مسجدسليمان با شعار همدلي براي رسيدن به هم افزايي موجي از شور و نشاط را در مسجدسليمان به راه انداخت. با نگاهي به شاخص های اجتماعی و مقايسه با سال گذشته متوجه خواهيم شد تلاش هاي ايشان به بار نشست و مسجدسليمان در مسير توسعه قرار گرفت.

پيگيري پروژه هاي پتروشيمي و آلومينيوم ، پيگيري راه اندازي فرودگاه و از همه مهم تر ايجاد جو همدلي ميان مديران شهرستان از اقدامات ماندگار ايشان است و البته اين به معناي كم رنگ كردن تلاش ديگر مسئولين شهرستان از جمله حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، دكتر اسماعيل جليلي، دكتر محسن رضايي و… براي به بار نشستن اين پروژه ها در مسجدسليمان نمي باشد.

ايجاد جو تعامل فارغ از نگرش هاي سياسي تا آنجا پيش مي رود كه امام جمعه مسجدسليمان خطاب به دكتر مقتدايي به شوخي مي گويد: رفتار مهندس گوروئي به گونه اي بوده كه بنده هم اصلاح طلب شده ام…

آنچه باعث تعجب همگان شده است تصميم استاندار محترم خوزستان در اين مقطع حساس و در آستانه ي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي مي باشد كه چرا عليرغم آرامشي كه در شهرستان برقرار شده و همچنين انتخابات سرنوشت ساز مجلس شوراي اسلامي چنين تصميمي گرفته شده است؟

چرا اجازه نمي دهد كارهاي نيمه تمامي كه آغاز شده به سرانجام برسد؟

اين ها سؤالاتي ست كه ذهن خيل مردم مسجدسليمان را كه نگران آينده ي شهرشان به معناي واقعي ست را مشغول و منتظر پاسخگويي استاندار دولت تدبير و اميد خواهند ماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. انصافا از معدود فرماندارانی ست که هم محبوب است وهم دلسوز انه برای شهر کار کرده

  2. درود بر فرماندار پرتلاش مسجدسلیمان انتشار شایعه رفتن ایشان من را متعجب کرد چگونه می شودکسی که اینهمه رضایت عمومی از ایشان است بدون دلیلی بخواد جابجا شود. لطفا جو مثبتی که در شهر برقرار شده است را بهم نریزید….

  3. مهمترين نگراني ما همين پروژه هاي نيمه تمام و جو آرامي ست كه در شهر برقرار است كه با تلاش و پيگيري هاي مهندس گوروئي داشت به سرانجام مي رسيد كه شنيدن اين خبر آن هم در آستانه ي انتخابات خيلي عجيب بود ضمن اين كه همانگونه كه آقاي مرادي در متن آورده است امير حمزه هم از بچه هاي همين شهر است و بحثي در اين رابطه نيست اما بهتر بود با درايت بيشتري مسئولين تصميم گيرنده در اين مقطع كه در آستانه انتخابات هستيم اقدام مي كردند .

  4. درود بر مهندس گوروئي، درود بر سيد حمزه

  5. سلام. من هم معتقدم حداقل در اين مقطع اين كار درست نبود اما اميدوارم هر آنچه اتفاق مي افتد به صلاح و مصلحت مسجدسليمان باشد

  6. سلام دوستان سيد حمزه موسوي از بچه هاي خوب مسجدسليمان از منطقه ي هفت شهيدان است. ايشان عضو ارشد ستاد دكتر روحاني در خوزستان است. سيد حمزه از دوستان بسيار نزديك مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان مي باشد و اين جابجايي در راستاي اهداف دولت خواهد بود. اگر چه بنده نيز اعتقاد دارم مهندس گوروئي زحمات بسياري براي مسجدسليمان كشيده و از جايگاه خوبي نزد مردم برخوردار ست اما مطمئن باشيد سيد بزرگوار هم دست كمي از ايشان ندارد …

  7. سلام. ناراحتی ندارد.هر دو دریک زمین بازی میکنن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.