• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
1

توديع و معارفه سرپرست كتابخانه هاي عمومي مسجدسليمان برگزار شد

  • کد خبر : 16990
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آناهيتا باقري سرپرست كتابخانه هاي عمومي شهرستان مسجدسليمان شد و از زحمات منيژه جلالي رييس سابق اين اداره تقدير به عمل آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صبح امروز در مراسمي كه در محل اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مسجدسليمان برگزار شد خانم آناهیتا باقری به عنوان سرپرست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آناهيتا باقري سرپرست كتابخانه هاي عمومي شهرستان مسجدسليمان شد و از زحمات منيژه جلالي رييس سابق اين اداره تقدير به عمل آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان صبح امروز در مراسمي كه در محل اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مسجدسليمان برگزار شد خانم آناهیتا باقری به عنوان سرپرست جديد این اداره منصوب گردید.

در این مراسم که با حضور منصور کوهی رستمی معاون مدیر کل و محمدباقر تاجر مسوول حراست نهاد کتابخانه های عمومی استان و پرسنل آن اداره در محل اداره کتابخانه های شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید ضمن تقدیر از خانم منیژه جلالی سرپرست پیشین این اداره خانم آناهیتا باقری به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گرديد.

باقری سرپرست جديد اين اداره در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای گسترش فرهنگ کتابخوانی گفت:یکی از معضلات امروز در جامعه ما، کاهش سرانه مطالعه است که همین امر منشا آثار سو در سطوح مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد می باشد. لذا به خواست خدا و با حمایت کلیه نهادهای دخیل در امر و مربوط به فرهنگ، برنامه های مدونی برای نیل به این مهم در نظر گرفته شده که در بازه های زمانی مختلف اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است که خانم آناهیتا باقری از نیروهای رسمی و دارای ۱۹سال سابقه کار در نهاد کتابخانه ها و دارای مدرک کارشناسي ارشد کتابداری است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.