• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت: صعود کوهنوردان نفتی به کوه « کلار»

  • کد خبر : 16834
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجسلیمان- تیم کوهنوردی نفت مسجدسلیمان در یک صعود موفقیت آمیز موفق به فتح قله کوه کلار در استان چهارمحال و بختیاری شدند. به گزارش سایتخبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانبه نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این برنامه یک روزه که در چارچوب تقویم ورزشی شهرستان و به‌مناسبت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجسلیمان- تیم کوهنوردی نفت مسجدسلیمان در یک صعود موفقیت آمیز موفق به فتح قله کوه کلار در استان چهارمحال و بختیاری شدند. به گزارش سایتخبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانبه نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این برنامه یک روزه که در چارچوب تقویم ورزشی شهرستان و به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی انجام شد.

کوهنوردان این شرکت توانستند قله 3 هزار و 626 متری این کوه که از جمله کوه‌های مرتفع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود را فتح و پرچم شرکت ملی نفت را بر افراز آن به اهتزاز درآورند.

اسامی گروه کوهنوردی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در صعود به کوه کلار عبارت از: مرید اسدی، شاهرخ قیاسی، سروش صالحی‌پور، الیاس اکبری، فرج‌اله قنبری، صحن علی زمانپور، ارسطو داراب‌پور، حیدر بارانی، علی محمد علیجانی، عبدالخالق خدری، علی نجفی‌فر، علی حسین مطلبی، ابراهیم محمدی، محسن رعیت پیشه و سید غلامعباس موسوی هستند.

یادآوری می‌کند گروه کوهنوردی نفت مسجدسلیمان یکی از گروه‌های فعال کوهنوردی در سطح وزارت نفت محسوب می‌شود و فتح قله‌های معروف و مرتفعی همچون زردکوه، دنا، الوند، سبلان، اشتران کوه، تاراز، دلا، توچال، چهل چشمه و کی نو را در پرونده کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.