• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
1

آنتن دهی ایرانسل در سد مسجدسلیمان و اطراف آن تقویت شد

  • کد خبر : 16801
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: کار تقویت این آنتن با نصب یک دکل مخابراتی در محل انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید حمید صالحی با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سخت گذر بودن مسیر نصب این دکل ، مدت انجام شناسایی محل، حفاری و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: کار تقویت این آنتن با نصب یک دکل مخابراتی در محل انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید حمید صالحی با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سخت گذر بودن مسیر نصب این دکل ، مدت انجام شناسایی محل، حفاری و نصب و راه اندازی ایستگاه تقویت ایرانسل بیش از یک ماه به طول انجامید.

وی اظهارداشت: با راه اندازی این ایستگاه علاوه بر پوشش دهی مناسب در محوطه سد مسجدسلیمان، بخش های وسیعی از جاده ارتباطی بین دو شهرستان اندیکا و مسجدسلیمان نیز زیر پوشش قرار گرفته که باعث خوشحالی مردم منطقه شده است. سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان ادامه داد: برای اجرای این طرح 100 میلیون ریال هزینه شده است.

سد و نیروگاه سد مسجدسلیمان دارای هشت واحد 250 مگاواتی بوده که توان تولید 2 هزار مگاوات ساعت انرژی برق آبی را دارا می باشد و نقش مهمی در تولید انرژی الکتریکی، تنظیم ولتاژ و فرکانس در ساعت های پیک شبکه برق کشور برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.