• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم شهرستان اندیکا

  • کد خبر : 16653
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره هلال احمر شهرستان اندیکا از ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم این شهرستان توسط یک تیم پزشکی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، شاپور باقری ضمن اعلام خبر فوق افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعیت هلال احمر، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره هلال احمر شهرستان اندیکا از ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم این شهرستان توسط یک تیم پزشکی خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، شاپور باقری ضمن اعلام خبر فوق افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعیت هلال احمر، یک تیم پزشکی به منظور رسیدگی به وضعیت بیماران در مناطق محروم شهرستان اندیکا در منطقه مستقر شدند و به ارائه خدمات پرداختند.

وی افزود: این تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، بینایی سنج و شنوایی سنج بودند که از روز سه شنبه تا جمعه به مدت چهار روز در منطقه حضور داشتند.

باقری افزود: مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این رابطه همکاری خوبی داشتند و قریب به ۲۰ میلیون تومان دارو و تجهیزات پزشکی در اختیار این تیم قرار دادند. همچنین تعدادی از اعضای کادر پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز جهت همراهی با این تیم اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در حاشیه بازدید از این تیم پزشکی در شهرستان اندیکا اظهار داشت: به زودی یک بیمارستان سیار با کادر متخصص برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم در یکی از کانون های جمعیتی این شهرستان مستقر و بیماران این مناطق به صورت رایگان معاینه و درمان می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.