• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

طرح نصب و راه اندازي باتري هاي 2 هزار آمپر ساعت در نيروگاه مسجدسليمان

  • کد خبر : 16635
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طرح نصب و راه اندازی باتری های 2 هزار آمپر ساعت در نیروگاه مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت : این طرح با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال و با توجه به اهمیت و حساسیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- طرح نصب و راه اندازی باتری های 2 هزار آمپر ساعت در نیروگاه مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت : این طرح با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال و با توجه به اهمیت و حساسیت سیستم تغذیه DC در پایداری نیروگاه در فاز اول این نیروگاه اجرا شد.

صالحی با بیان این که طرح ضمن حمایت از تولید ملی، قابلیت اطمینان سیستم های کنترل و حفاظت نیروگاه را بهبود می بخشد افزود: استفاده از مقاومت های جرثقیل های سقفی نیروگاه (30 کیلووات ) برای شارژر باتری ها در فرایند شارژ اولیه و بکارگیری شارژرهای بهینه سازی شده با عملکرد بسیار عالی در راه اندازی مجموعه باتری های اسیدی از ویژگی های مهم در این طرح می باشد.

وی اظهارداشت: عملیات این طرح در پنج مرحله برنامه ریزی شده است که برای تکمیل آن با استفاده از تولیدات داخلی، مجموعه دوم باتری های اسیدی، طی شش ماه دوم سال تعویض شوند.

سد و نیروگاه سد مسجدسلیمان دارای هشت واحد 250 مگاواتی بوده که توان تولید 2 هزار مگاوات ساعت انرژی برق آبی را دارا می باشد و نقش مهمی در تولید انرژی الکتریکی، تنظیم ولتاژ و فرکانس در ساعت های پیک شبکه برق کشور برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.