• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: هماهنگی بازیکنان‌مان زمان‌بر است

  • کد خبر : 16528
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید از سال گذشته فقط سه چهار بازیکن در تیم‌مان باقی مانده است که هماهنگی آن‌ها نیز زمان‌بر است. حبیب خدریان در خصوص شکست نفت مسجدسلیمان برابر پیکان با حساب یک بر صفر در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند ولی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید از سال گذشته فقط سه چهار بازیکن در تیم‌مان باقی مانده است که هماهنگی آن‌ها نیز زمان‌بر است.

حبیب خدریان در خصوص شکست نفت مسجدسلیمان برابر پیکان با حساب یک بر صفر در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند ولی خوب نتیجه نمی‌گیرد. دیروز ما بهترین بازی‌مان را به نمایش گذاشتیم ولی روی یک اتفاق گل دریافت کردیم. حملات ما به گل تبدیل نشد که اوجش هم ضربه پنالتی‌ای بود که در دقیقه 80 از دست دادیم. با آن شرایط خوبی که داشتیم، می‌توانستیم پیروز بازی باشیم یا حداقل به تساوی برسیم اما شانس با ما یار نبود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی تاکید کرد: حریف یک موقعیت باد آورده داشت و تیم ما حداقل سه چهار تک به تک را هدر داد ولی به هر حال تیم حریف با تجربه‌تر بود و حرفه‌ای‌گری کرد. توپ‌هایی که ما می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم اصلا با تیم حریف قابل مقایسه نبود. بازیکنان ما کمی احساسی بازی کردند و احساسات بر مسایل تاکتیکی غالب شد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که دلیل عدم کسب نتایج مطلوب تیم‌تان چیست؟ عنوان کرد: تیم را دیر تحویل گرفتیم و تغییرات بسیار زیادی هم داشتیم. از تیم سال گذشته تنها سه چهار بازیکن برای تیم‌مان باقی مانده است و به هر حال هماهنگی تیم زمان‌بر است. برای کسب نتیجه کمی به شانس هم نیاز داریم ولی برای کسب نتیجه بهتر نیز باید روز به روز بهتر شویم.

وی در خصوص عدم گلزنی مهاجم‌مان این تیم، گفت: ما با فقر مهاجم مواجه هستیم و با آن هزینه‌ای که نفت برای جذب بازیکن پرداخت می‌کند، نمی‌توان مهاجم سطح بالایی را جذب کرد که کارایی لازم را داشته باشد. بازیکنان تیم ما تلفیقی از جوان‌ها هستند که نیاز است بیشتر روی آن‌ها کار کنیم.

خدریان در خصوص دیدار هفته آینده نفت مسجدسلیمان مقابل پاس همدان، بیان کرد: تیم ما احتیاج دارد که شخصیت و جایگاه مناسبی را پیدا کند. به دنبال این هستیم که یک برد به دست بیاوریم تا تیم‌مان شخصیت پیدا کند و سیستم کارمان بهتر شود. هیچ کسی از این نتیجه راضی نیست و ما به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. سخت است اما نشدنی هم نیست و امیدواریم که به نتیجه‌ خوبی دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. با عرض سلام. آقایان مربیان پارسال تیم نفت هم همین حرفهارا زدند و گفتند وقتمان کم بود و یا تیم پول خرج نمیکند و یا تیم بد بسته شد و ووو غیره که در نهایت فورواردها گل نزدندو پنالتیهارا خراب کردند و ز 8_9 بازی امتیازی کسب نکردندودر نهایت م تیم ضربه خورد   امسال هم از چهار بازی امتیازی کسب نکردند و اگر قرار است مربی و سرمربی را عوض کنید از همین هفته اقدام کنید هفته 9 نهم دیر است. یک مربی معروف و با کلاس بالا بیاورید تا تیم را به قول خودشان شخصیت بدهد. البته این را بدانیم که خیلی زود دیر میشود. باتشکر. 

  2. پارسال هم آقای باقری نیا همین حرفها رومی زدن.البته که عاقبت تیم روهم دیدیم….

  3. اگه 4 بازی دیگه بدون تماشاگر باشه تیم به لیگ 2 سقوط میکنه گل هایی که تیم میخوره در حد لیگ محلاته تو این تیم باید یک بازنگری کلی بشه در ضمن بازیکنان رو خودتون انتخاب کردین سقف قرارداد هم 100ملیونه که نسبت به تیم لیگ یکی مبلغ خوبیه خواهشا دنبال بهانه نباشین و بی تجربگیه خودتون رو پای مسائل دیگه نذارید 

  4. ……….. اینها همش بهانه است استقلال اهواز. 2هفته تیمشو بسته تا اینجای کار خوب نتیجه گرفت ملوان بندر انزلی فقط 3هفته تمرین کرد الان جایگاش خیلی خوبه 
    این بهانه ها رو نیارید خودتون گول نزنید  مردم مسجدسلیمان اینقد ساده ان که بحرفای شما باور میکنن
    . این تیم جاش دسته 2 شک نکن

  5. ………….
    جز امام جمعه عزیزمون هیچ کسی دیگه بفکر تیم نفت نیست 
    جز حاج اقا امینی هیچ کسی دیگه واسه ما جوانان شهر دلش نمیسوزه 
    حاج اقا امینی دوست داریم

  6. اقای خدریان مگه توام تاحالا فوتبال بازی کردی تو ازکجا پیدات شد 
    تیم نفت شده آزمایشگاه هرمربی میخواد چیزی یاد بگیره وارد تیم نفت میشه
    خدا ب دل هواداران نفت رحم کنه

  7. دوست عزیر ..اطلاعاتت ضعیفه جبیب خدریان ده سال کاپتان اس اهواز بوده.تو دوران اوج استقلال

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.