• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان: رفع مشکل بیکاری و جذب سرمایه با توجه به ظرفیت‌های گردشگری خوزستان

  • کد خبر : 16499
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: توجه به ظرفیت‌های گردشگری خوزستان می‌تواند بسیاری از مشکلات نظیر بیکاری و جذب سرمایه به استان زرخیز خوزستان را حل کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، جشنواره عکس زیبای خوزستان با حضور بهمن نامورمطق، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: توجه به ظرفیت‌های گردشگری خوزستان می‌تواند بسیاری از مشکلات نظیر بیکاری و جذب سرمایه به استان زرخیز خوزستان را حل کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، جشنواره عکس زیبای خوزستان با حضور بهمن نامورمطق، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور و همچنین مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

در این جشنواره عکاسان خوزستانی سالن جشنواره را با عکس‌های خود تزئین کرده بودند که مورد توجه جمع کثیری از هم‌استانی‌های خوزستانی و شهروندان اهوازی قرار گرفت.

همچنین از کتاب و تندیس عکس زیبای خوزستان رونمایی شد و از طرف اداره کل میراث فرهنگی‌و‌گردشگری خوزستان این کتاب به بازدیدکنندگان به صورت رایگان اهدا شد.

افشین حیدری، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان اظهار داشت: در حوزه گردشگری خوزستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که آن را نتیجه توجه دولت،استاندار خوزستان و تلاش اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان می‌دانیم.

وی افزود: استان خوزستان ظرفیت‌های بسیاری مناسبی در حوزه گردشگری دارد و تمام تلاشمان را برای استفاده از این ظرفیت‌ها انجام می‌دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: توجه به مسائل گردشگری می‌تواند بسیاری از مشکلات نظیر بیکاری و جذب سرمایه به استان زرخیز خوزستان را حل کند.

وی عنوان کرد: استانداری خوزستان از یاری به ما هیچ‌گونه دریغی نکرده و با تمام توان از اداره کل میراث فرهنگی‌و‌گردشگری خوزستان حمایت می‌کند.

افشین حیدری رشد قابل توجه حوزه‌های میراث فرهنگی‌و‌گردشگری خوزستان را نتیجه تعاملات خوب استانداری خوزستان با اداره کل میراث فرهنگی‌و‌گردشگری خوزستان و همچنین توجه ویژه دولت تدبیروامید دانست و از افتخارات بزرگ دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام. انشااا از این ظرفیتهای گردشگری استفاده شود و شغلهایی که می فرمایید بصورت پایدار در مسجدسلیمان بزرگ ایجاد شود  لطفا آمار شغلهای پایدار ایجاد شده در بخش گردشگری مسجدسلیمان آمار بدهید. متشکریم. انشااا موفق باشید   

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.