• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
1

مشروح گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از مراسم توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 16388
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان با حضور سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه در فرمانداری مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان ضمن خير مقدم به حاضرين در جلسه از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان با حضور سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه در فرمانداری مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان ضمن خير مقدم به حاضرين در جلسه از زحمات سرهنگ فراشي فرمانده سابق نيروي انتظامي شهرستان تقدير كرد و گفت: سرهنگ فراشي در مقاطع مختلف كارهاي ارزشمندي انجام داد از كاهش جرم تا فرهنگ سازي مثل قضيه سرزمين كهن كه ايشان به همراه ديگر مسئولين به خوبي اين بحران را مديريت نمودند و با همكاري مردم چيزي كه مي توانست يك چالش باشد به نقطه ي عطفي تبديل كردند كه حتي در شوراي تامين استان نيز به آن اشاره شد كه بخش از آن حاصل تعامل و صبر همه پرسنل نيروي انتظامي بود. وي ادامه داد: سرهنگ فراشي فرمانده شجاع و دليري ست كه جا دارد از ايشان و تمام اركان نيروي انتظامي و بخش راهور كه تلاش خيلي خوبي دارند تشكر و سپاسگزاري نمايم. وي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن خير مقدم به سرهنگ صفري فرمانده جديد نيروي انتظامي مسجدسليمان گفت: ايشان يكي از بهترين نيروهاي استان است كه هم داراي تجربه نظامي هم اجتماعي است كه اهل تعامل و همكاري ست.

رييس شوراي تأمين مسجدسليمان ادامه داد: شوراي تأمين شهرستان از تيم هماهنگ و خوبي برخوردار است. و توصيه من به سرهنگ صفري اين است كه مي تواند به جز كمك شوراي تأمين از كمك مجموعه ي رسانه اي اين شهرستان نيز استفاده كند. مجموعه رسانه اي مي تواند ياور نيروي انتظامي باشد همان طور كه شوراي تأمين اين كار را مي كند. ايشان ادامه داد: اگر از ظرفيت رسانه ها، شورای تأمین، مردم فرهیخته استفاده کنید قطعاً موفق خواهید شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت السلام امینی امام جمعه شهرستان نيز ضمن خیر مقدم به سرهنگ صالحی معاون نیروی انتظامی استان و هیات همراه گفت: تشکر می کنم از تلاش شما که تلاش می کنید و ادامه داد: فرماندهان و نیروهای انتظامی با کمبودهایی كه در این شهر وجود دارد واقعاً فراتر از توان خود و خانواده های شان تلاش و جانفشانی می کنند. جا دارد از زحمات سرهنگ فراشي تشکر کنم که واقعاً نظمی به مسجدسلیمان دادند من نمره اول را به فرماندار و سرهنگ فراشي می دهم که واقعاً در دل اراذل و اوباش ترس ایجاد کردند و با کسانی که اخاذی می کردند برخورد نمودند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهر ما به دوربین های مدار بسته احتیاج دارد. مجرمان باید ترس داشته باشند. ايشان همچنين از مبارزه با زمين خواري سخن به ميان آورد و گفت: باید جلوی زمین خواران را گرفت و جا دارد از فرماندار محترم تشکر کنم به خاطر همکاری در مبارزه با زمین خواران. امنیت در شهر هست ولی باید با نصب دوربین های مدار بسته اين امنیت را به طور کامل برقرار کنیم. خدا را شکر مي کنم که فضای همدلی و سلامت در شهر برقرار است و این را مدیون شورای تامین و فرماندار می دانم .شورای تامین بخش عمده اش مربوط به نیروی انتظامی است و جا دارد تشکر کنیم از برادران پرتلاش نیروی انتظامی.

وی همچنين ضمن خیرمقدم به سرهنگ صفری و تشكر از زحمات سرهنگ فراشي گفت: اميدوارم جناب سرهنگ فراشي کم و کاستی هاي ما را ببخشند و ما را حلال کنند…

در ادمه سرهنگ فراشی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و خدمتگزان نظام و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: پیشکسوتان واقعی امنیت شهدا بودند که همچون کبوتران خونین بال پر کشیدند و امنیت را ایجاد کردند و خیرمقدم عرض مي كنم خدمت جناب سرهنگ صالحی و تبریک به سرهنگ صفری فرمانده جدید نیروی انتظامی. وی ادامه داد: خدا را شاکرم که در طول 2 سال و اندی که خدمتگزار مردم بودم با تمام مشکلات لحظه ای اراده ی پولادین آن ها نسبت به ولایت کم نشد بلکه افزوده نيز شد. جا دارد از فرماندهی نیروی انتظامی استان تشکر کنم که با رهنمودهای شان ما را یاری کردند.

وی ادامه داد: موفقیت های چشمگیر نیروی انتظامی ما حاصل همسویی و همرایی امام جمعه محترم و فرماندار عزیز و اعضای شورای تأمین بودند اگر این ارتباطات نبود موفقیت به دست نمی آمد. امروز به جرأت می گویم مسجدسلیمان جزء شهرهای امن استان و کشور است و از تمام مسئولین تشکر می کنم که با ما همراهی کردند …

سرهنگ صفری فرمانده جديد نيروي انتظامي نيز در سخناني ضمن تشكر از امام جمعه و فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: از فرماندهی استان خوزستان تشكر مي كنم كه به بنده اعتماد كردند و بنده نيز قول مي دهم تمام تلاشم را برای جذب رضایت مردم انجام دهم. وي ادامه داد: انصافاً در طول سنوات خدمتی که کردم جزء تجارب کمیاب من است که این همه همدلی را ميان مسئولین شهرستان می بینم و امام جمعه و فرمانداري كه این همه به نیروی انتظامی لطف دارند و آنان را از خود می دانند. ما هم تلاش می کنیم نیروی انتظامی را بخشی از آحاد مردم و امنیت را محصول مشترک بین نیروی انتظامی و مردم بدانیم. من از این همه همدلی و همکاری ميان مسئولین خوشحالم.

 zdfgxfhfhxfhzdhzdghdxfhhcbzdfbzfdgzdfg

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. از طرف همه مردم مسجدسلیمان از زحمات و دلسوزی های بی دریغ جناب سرهنگ فراشی تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم هرجا هستند موفق و موید باشند .

    امیدواریم جناب آقای صفری نیز بتوانند در مسجدسلیمان خدمات ارزنده ای به مردم نجیب این شهر داشته باشند . بله امروز مسجدسلیمان علی رغم ظلم و ستمی که بهش شده و مشکلات عدیده ای که دارد از جمله بیکاری وحشتناک 43 درصدی که در کل کشور بی سابقه هست و همچنین فقر اقتصادی زیاد ، اما یکی از امن ترین شهرهای خوزستان و حتی کشور است و این نشاندهنده نجابت مردم و معرفت جوانان محجوب مسجدسلیمانی است . در برخی شهرهای اطراف از روی فقر و بیکاری با چاقو و اسلحه از شما اخاذی و زورگیری می کنند اون شهرها رو مقایسه کنید با مسجدسلیمان و اگه این اسمش نجابت و خداشناسی نیست پس چیه ؟؟ . امیدواریم همه مسئولان دلسوز مسجدسلیمان برای کاهش فقر و بیکاری این مردم نجیب هرچه در توان دارند انجام بدهند .

  2. از نیروی انتظامی تشکر میکنم بخاطر اایجاد امنیت در شهر مسجدسلیمان  

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.