• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور / نفت مسجدسليمان – خونه به خونه

  • کد خبر : 16352
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز پيگيري مي شود و طي آن دو تيم نفت مسجدسليمان – خونه به خونه به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امروز از ساعت 17 و 45 دقیقه تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بابل به مصاف تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز پيگيري مي شود و طي آن دو تيم نفت مسجدسليمان – خونه به خونه به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امروز از ساعت 17 و 45 دقیقه تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بابل به مصاف تیم «خونه به خونه» این شهر خواهد رفت. این دیدار برای هر دو تیم به جهات مختلف حائز اهمیت است چرا که جایگاه دو تیم نسبت به نام و امکاناتی که در اختیار دارند مناسب نیست و هر دو تیم در نیمه پایین جدول جای گرفته‌اند.

نفتی‌ها با تساوی خانگی که در دو هفته ابتدایی این رقابت‌ها کسب کرده‌اند، مترصد کسب اولین پیروزی هستند، برای شاگردان فرزاد حافظی کسب اولین پیروزی در خارج از خانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسجدسلیمانی‌ها با دو امتیاز اندوخته خود به مازندران سفر کرده تا در مقابل «خونه به خونه‌»ای قرار گیرد که با هزینه‌ای زیاد پای به این رقابت‌ها گذاشته و عنوان شده که یکی از مدعیان خواهد بود، چه‌بسا این دیدار نقطه آغازی برای این تیم نیز باشد.

شاگردان حافظی برای غلبه بر میزبان خود در بازی امروز باید قدر موقعیت‌های خود را بیشتر بدانند چرا که در بازی‌های گذشته این تیم موقعیت‌های بسیاری را توسط مهاجمان خود از دست داده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.