• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

منبع آب فرو ریخت؛ هفتگل در آستانه بحران بی آبی!

  • کد خبر : 16349
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مخزن ۸ میلیون لیتری ذخیره آب هفتکل نابود شد، شرایط آب هفتکل نزدیک به بحران است. ساعت یک بامداد روز گذشته منبع آب هفتکل واقع در فلوتین (نمره ۲) براثر فرسودگی شکافته شد و ۸ میلیون لیتر آب آن به هدر رفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مخزن ۸ میلیون لیتری ذخیره آب هفتکل نابود شد، شرایط آب هفتکل نزدیک به بحران است. ساعت یک بامداد روز گذشته منبع آب هفتکل واقع در فلوتین (نمره ۲) براثر فرسودگی شکافته شد و ۸ میلیون لیتر آب آن به هدر رفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از هفتکل نیوز، مسئول روابط عمومی اداره آبفا شهری هفتکل ضمن تأیید این خبرگفت: ساعت یک بامداد جمعه۹۴/۶/۶ از طریق گشت حراست شرکت نفت از ترکیدن منبع بزرگ ذخیره آب هفتکل با خبرشدیم و متأسفانه این منبع بطور کامل از بین رفت .حسینی گفت : منبع ۸ میلیون لیتری که عمری حدود۱۰۰ سال داشت در زمان حضور انگلیسی ها در هفتکل ساخته و نصب شده بود. ضخامت ورق آهن این منبع نزدیک به ۱۰ میلی متر بوده است . مخزن دیگری هم در کنار این مخزن قرار داشت که به دلیل فرسودگی قبلا از مدار خارج شده بود.

وی افزود : شدت صدای شکافته شدن این منبع به حدی مهیب بود که نیروهای حراست شرکت نفت گمان کرده بودند یکی ازچاه های نفت منفجر شده است .حسینی اظهار داشت : این منبع مربوط به ذخیره آب هفتکل بودکه درصورت خرابی پمپ ها ویا در شرایط بحرانی مخزن وارد مدار می شد و تا ۴۸ ساعت آب شهر وروستا های اطراف هفتکل را تأمین می نمود.گفتنی است با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده ، از صبح امروز مهندس در افشان معاون مدیرعامل آبفای خوزستان با حضور در هفتکل مدیریت بحران را به دست گرفته است .فرماندارهفتکل نیزدستورداد، تا زمان حل این مشکل ، تمام امکانات ادارات هفتکل در اختیار اداره آبفای شهری قرار گیرد.هیات بازرسی ومدیریت بحران استانداری و مشاور مدیرعامل آبفا ی خوزستان نیز تا ساعتی دیگر به هفتکل خواهند آمد.به گفته روابط عمومی اداره آبفا شهری هفتکل بحران پیش آمده در روزه های آینده می تواند باعث بروز قطعی هایی درآب شهر هفتکل شود وشهروندان با صرفه جویی در مصرف آب می توانند از قطع آب جلوگیری کنند.بحران آب جدی است و لازم است همه هفتکلی ها تا رفع این مشکل ، احساس مسئولیت نموده واز اسراف واتلاف آب جلوگیری نمایند و در غیر اینصورت با وجود گرمای هوا وفشار بر روی پمپ های آب باید منتظر قطعی مکرر آب باشیم .

IMG-20150828-WA0037

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.