• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
1

حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری در میان کارکنان نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 16257
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تجلیل از کارمندان بسیجی در میان کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حضور پیدا کرد و این مناسبت را به آنان تبریک گفت . در این دیدار که با اقامه نماز وحدت آغاز گردید آیت ا… دکتر حیدری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تجلیل از کارمندان بسیجی در میان کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حضور پیدا کرد و این مناسبت را به آنان تبریک گفت .

در این دیدار که با اقامه نماز وحدت آغاز گردید آیت ا… دکتر حیدری طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در شهر شهید پرور مسجدسلیمان طی توصیه هایی اخلاقی گفت: به فرموده امام رضا(ع) که این روزها متعلق به ایشان می باشد ” اگر مردم با زیبایی های کلام ما ( اهل بیت ) آشنایی پیدا می کردند از ما پیروی می کردند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وی افزود: این سخن پر معنای امام رئوف ما به معنای آن است که راه و کلام ائمه (ع) همان راه نورانیت و کلام الهی است که بر فطرت الهی منطبق است تا موجب رهایی و نجات انسان ها از جهل و تاریکی شود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: وظیفه ما انتشار پیام های اهل بیت (ع) و آشنا کردن سایرین با نور الهی است. باید همه تلاش کنیم تا پیام اهل بیت با ترجمه به زبان های مختلف در تمام دنیا منتشر شود و همه جهانیان با فرامین رهایی بخش و مبتنی بر نور اهل بیت (ع) آشنا گردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن تجلیل از کارکنان بسیجی به تشریح ویژگی های این دسته افراد پرداخت و گفت: معیار اصلی بسیجی بودن داشتن محاسن و انداختن چفیه بر دور گردن نیست بلکه روحیه بسیجی داشتن نشانه اصلی کارمند بسیجی است.

آیت ا… حیدری افزود: بدنبال حق و حقانیت بودن –داشتن تعهد و تخصص – تواضع رفتاری – پیگیری امور و تکریم مراجعه کنندگان – اهل خدمت و ایثار بودن و در یک کلام بدنبال روحیه شهداء گرانقدر بودن معیارهای اصلی کارمندان بسیجی است.

وی خاطر نشان کرد: کارمندان بسیجی باید با رعایت قانون و مقررات به مردم خدمت کنند و به فرموده شهید بهشتی ” شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت.

پیش از سخنان این روحانی عالیقدر ، مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن خوشامد گویی به ایشان گفت: مسجدسلیمان و مجموعه نفت امروز میزبان روحانی عالی مقامی است که در دانش و تقوا مشهور و معروف است از همین رو به خود می بالیم.

سیروس حیدری افزود: کارکنان این شرکت با برخورداری از روحیه جهادی و بسیجی در همه عرصه ها حضوری فعال و پویا دارند و تمامی تلاش مجموعه مدیریت شرکت حفظ و گسترش روحیه بسیجی پرسنل است.

وی با عنوان اینکه خدمت به اهل بیت (ع) برای همه افتخاری بزرگ است افزود : احداث مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) توسط این شرکت و برگزاری مراسم و مجالس مختلف در مناسبت های مذهبی با حضور پرشور پرسنل و خانواده آنها نشانه دیگری از ارادت به اهل بیت نبوت (ص) در این شرکت می باشد.

وی ادامه داد : ارائه خدمات مختلف از جمله بازسازی و رفع نواقص استادیوم و دریافت تأییدیه از فدراسیون فوتبال همچنین حضور تمام وقت در عملیات امداد رسانی در حادثه سیلاب نوروز امسال در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا بخشی از خدمات متمایز پرسنل بسیجی این شرکت در کنار دهها خدمت کوچک و بزرگ دیگر می باشد که با هدف جلب رضایت عمومی از دولت خدمتگزار صورت گرفته است.       

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.