• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
4

گردهمایی معاونین پرورشی قطب شش با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

  • کد خبر : 16223
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گردهمایی معاونین پرورشی قطب شش استان خوزستان با حضور رفیعی دهکردی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت اداره آموزش و پرورش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گردهمایی معاونین پرورشی قطب شش استان خوزستان با حضور رفیعی دهکردی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت اداره آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک هفته دولت بیان کرد: نقش حوزه های پرورشی در اجرای درست سند تحول بنیادین خیلی مهم است. طبق تحقیقات به عمل آمده در مدارس مسجدسلیمان، مدارسی که در آن ها معاون و مربی پرورشی فعالیت بیشتری داشته باشد رشد علمی بهتری داشته است.

قاسمی گفت: اگر دانش آموزان ما اعتقاد و ایمان بالاتری داشته باشند به طور یقین از لحاظ علمی نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد. وی در پایان از آقای رفیعی دهکردی و دیگر معاونین پرورشی که در جهت ارتقاء جایگاه پرورشی، فرهنگی و علمی استان تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمود.

رفیعی دهکردی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نيز ضمن تبریک هفته دولت گفت: هدف ما از جلسات و گردهمایی ها این است تا در نهایت شرایط و محیط بانشاطی برای تحصیل فرزندانمان فراهم نمائیم. وی گفت: ملاک ما برای معرفی یک دانش آموز خوب نباید فقط معدل بیست باشد بلکه باید معیارهایی از جمله ادب، احترام به قوانین، تعامل و احترام به همکلاسی ها و دوستان نیز مد نظر باشد.

رفیعی دهکردی در خصوص خطرات و نقش فضای مجازی در جامعه مطالب ارزشمندی را بیان کرد. معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گفت: امیدواریم مدیران مدارس نیز به کار فرهنگی و پرورشی ورود کنند زیرا که بخشی از وظایف آنها نیز همین مسئله می باشد و آنها اولین حلقه اجرای سند تحول می باشند. وی بیان کرد: بین آموزش و پرورش نباید جدایی باشد زیرا که آموزش به همراه پرورش در یک کلمه (تربیت) خلاصه می شود.

رفیعی دهکردی در پایان از خانواده ها و اولیاء خواست همیار و کمک حال مجموعه آموزش و پرورش باشند زیرا که اگر به کمک ما نیایند آموزش و پرورش نمی تواند به تنهایی مشکلات را حل نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.