• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام اميني: طلیعه جدیدی از اخلاق و امید در شهر دمیده شده است

  • کد خبر : 16217
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۵:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– در اولین روزاز هفته دولت فرماندار مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به دیدار حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان رفتند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامی داشت یاد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– در اولین روزاز هفته دولت فرماندار مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان به دیدار حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان رفتند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رجایی و باهنر نمادی از تعامل، همدلی و همزبانی هستند و این فرهنگ نیاز حال حاضر منطقه ماست. وی گفت: از فرماندار مسجدسلیمان تشکر می کنم که تلاش های فراوانی جهت ایجاد چنین فضایی را در شهر داشته اند که بحمدالله در این کار موفق هم بوده اند و می بینم طلیعه جدیدی از اخلاق و امید در شهر دمیده شده است.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: من ثروتمندان و سرمایه داران زیادی را می شناسم که اهل این شهر هستند که متاسفانه بر خلاف انچه ایل ما مشهور به بخشندگی و مردمداری است تعجب می کنم چرا این ها اینقدر بخیل هستند!

وی ادامه داد: فلان دباغ در فلان شهر استان می رود یک دستگاه ام ای ار برای بیمارستان وقفی شهرش هدیه می کند اما فلان سرمایه دار مسجدسلیمانی که صدها برابر او و شاید هم بیشتر ثروت دارد حاضر به هزینه کردن یک ریال هم در مسجدسلیمان نیست. حجت الاسلام امینی در پایان سخنان خود گفت: این( آ)ها که مرسوم است نباید روی بنرهای فاتحه خوانی باشد باید پای بریدن روبان های افتتاح کارخانه ای باشد که چندهزار بیکار را صاحب شغل می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.