• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

موفقيتي تازه براي دانشگاه آزاد مسجدسليمان
تصویب هفت رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 16211
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، هفت رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی را برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تصویب نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با تأييد اين خبر گفت: با پی گیرهای انجام شده و با توجه به پتانسیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، هفت رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی را برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تصویب نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با تأييد اين خبر گفت: با پی گیرهای انجام شده و با توجه به پتانسیل این واحد دانشگاهی در خصوص بهره مندی از کادر هیأت علمی توانمند و برخورداری از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پس از تصویب هفت رشته جدید در مقطع کارشناسی، با پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی موافقت کرد.

ایشان افزود: رشته های کارشناسی: مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر با گرایش فناوری اطلاعات، مهندسی معماری و تربیت بدنی و علوم ورزش در سیستم آموزشی پیوسته و رشته های کارشناسی مهندسی اجرایی عمران و مهندسی تکنولوژی صنایع شیميایی در سیستم آموزشی ناپیوسته، هفت رشته جدید تصویب شده برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان می باشند.

دکترشهبازی در پایان خاطر نشان کرد: تمام سعی وتلاش هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان این است که در کنار بالا بردن کیفیت آموزشی و فراهم کردن شرایط مطلوب ادامه تحصیل فرزندان این مرز و بوم در رابطه با تصویب رشته های جدید هم به صورت جدی پی گیر امور باشیم و در همین خصوص انشاالله در آینده ای نه چندان دور شاهد تصویب رشته های جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای این واحد دانشگاهی باشیم.

لازم بذکر است کلیه داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان می توانند از اول شهریور 94 با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس الکترونیکی www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. بسمه تعالی
    بدینوسیله از زحمات دکتر شهبازی ریاست خستگی ناپذیر  واحد مسجدسلیمان تشکر می نمایم.

  2. درود به شرف دکتر شهبازی

  3. از تلاش ، جدیت و پی گیریهای مستمر و مداوم دکتر شهبازی جهت ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه آزاد مسجد سلیمان و تصویب رشته های جدید که همگی از رشته بسیار خوب و کاربردی نیز می باشند تشکر و قدردانی می نمائیم امیدوارم همواره موفق باشید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.