• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

مديرعامل بانك صنعتو معدن خبر داد:
سرمایه گذاری 560 میلیون دلاری طرح اوره آمونیاک پتروشیمی مسجد سلیمان تامین مالی شد

  • کد خبر : 16202
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی اشرف افخمی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تولید یک میلیون و 100 هزار تن محصول در سال ، 732 نفر نیز مشغول به کار شده اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیرعامل بانک صنعت و معدن از تامین مالی طرح های پتروشیمی خبر داد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی اشرف افخمی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تولید یک میلیون و 100 هزار تن محصول در سال ، 732 نفر نیز مشغول به کار شده اند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیرعامل بانک صنعت و معدن از تامین مالی طرح های پتروشیمی خبر داد و گفت : سرمایه گذاری 560 میلیون دلاری طرح اوره آمونیاک مسجد سلیمان از مهمترین این طرح هاست.

علی اشرف افخمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : با اجرای این طرح علاوه بر تولید یک میلیون و 100 هزار تن محصول در سال ، 732 نفر نیز مشغول به کار شده اند.

وی با قدردانی از مدیریت توانمند این طرح پتروشیمی گفت : طرح پتروشمی لرستان با 230 میلیون دلار به بهره برداری رسیده و طرح پتروشمی مهاباد نیز با 230 میلیون دلار گشایش اعتبار در آستانه بهره برداری است.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن افزود : طرح پتروشیمی ایلام نیز با 210 میلیون دلار گشایش اعتبار شده و در مرحله عملیاتی شدن است.

افخمی با اشاره به 269 طرح به ارزش 4 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و 11 هزار فرصت شغلی که سال گذشته با حمایت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید ، گفت : در نیمه نخست امسال هم تعداد طرح هایی که با تامین مالی این بانک به بهره برداری می رسد 52 طرح در زمینه های مختلف است.

وی افزود : از این تعداد 37 طرح با 1300 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 150 میلیون دلار در هفته دولت به بهره برداری می رسد که بیشتر آنها طرح های کوچک و متوسط است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.