• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام حاجتي:
شهدای عرب مدافع حرم سند شرافت اقوام خوزستانی را امضا کردند/صفوف به هم پیوسته اقوام در ایران مانع بزرگی در برابر دشمن است

  • کد خبر : 16128
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: عشایر عرب خوزستان همواره دشمن را سرکوب کردند و شهدای عرب خوزستان مدافع حرم سند شرافت اقوام خوزستانی را امضا کردند. يه گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از رهياب حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز پیرامون انتشار آهنگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: عشایر عرب خوزستان همواره دشمن را سرکوب کردند و شهدای عرب خوزستان مدافع حرم سند شرافت اقوام خوزستانی را امضا کردند. يه گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از رهياب حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز پیرامون انتشار آهنگ تفرقه آمیز یکی از خوانندگان زیرزمینی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در بهترین وضعیت از نظر استقلال اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته و می‌بینید که عزت ایران هیچ وقت مانند امروز نبوده است.

وی با بیان این که امروز دشمنان مرعوب عزت و آزادی خواهی ملت ایران شده‌اند، گفت: عزت امروز ایران الگویی برای آزادیخواهان جهان شده و به ویژه در منطقه غرب آسیا که ملت‌های مسلمان به ایران چشم دوخته‌اند، یعنی ملت ایران به الگویی برای مقابله با استکبار و مبارزه با ظلم تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای متوقف کردن رشد ایران در منطقه عنوان کرد: برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای متعدد در کشورهای غربی و همچنین در خاک سرزمین اشغالی برگزار شده و به صورت علنی اعلام کرده‌اند که نمی‌توانیم از راه نظامی ایران را شکست دهیم و هر حرکت بیرونی در برابر ایران اسلامی محکوم به شکست است.

وی افزود: بعد از این که دشمن از جنگ نظامی مأیوس شد به این نتیجه رسید که برای مقابله با ایران باید به گزینه‌های داخلی روی بیاورد؛ یکی از گزینه‌های استکبار برای مقابله با ایران اسلامی از بین بردن وحدت اقوام ایرانی است.

حجت الاسلام حاجتی با بیان این که اقوام ایرانی امروز حول محور سیره اهل بیت(ع) برادرانه زندگی می‌کنند، اظهار کرد: این عوامل سبب شده که دشمن به موضوع اقوام بپردازد و برای ایجاد تفرقه، تضعیف قومیت‌ها، توهین به اقوام و هجوم به اتحاد آنها در دستور کار استکبار قرار گرفت.

وی بیان کرد: به لطف خداوند صفوف به هم پیوسته اقوام در ایران مانع بزرگی در برابر دشمن است و اتحاد اقوام همیشه دشمن را سرکوب کرده به همین دلیل واژه‌هایی مانند وحدت امت، کلمه واحد و امت واحده همیشه در ادبیات امام خمینی(ره) وجود داشت.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: یکی از اقوامی که دشمن به دنبال ضربه زدن به آن است، قوم دلیرپرور، با شرف، با غیرت و مجاهد پرور عرب است، نگاه دینی و مذهبی عشایر عرب خوزستان سبب شده که افتخارات زیادی بیافرینند، جهاد بر علیه استعمار پیر، لبیک گفتن به مرجعیت و علما و تقدیم شهدا، تقید به آموزه‌های اهل بیت(ع) و دفاع مقدس نمونه ای از دلاوری عربهای خوزستان است و به همین دلیل دشمن می‌خواهد عشایر عرب که یکی از عوامل قدرت ایران هستند را از نظام اسلامی جدا کنند.

وی تصریح کرد: دشمن هرگاه خواست به اختلاف افکنی در بین عربهای خوزستان بپردازد با مشت سهمگین جوانان برخورد کرده و عشایر عرب با لبیک گفتن به ندای علما از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و دشمن سرکوب شده است.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: مصداق شاخص این صحبت‌ها شهدای عرب خوزستان هستند که در دفاع از حرم به معشوق خود پیوستند و شهادت شید نوری، شهید حزباوی، شهید موسوی، شهید غوابش، شهید منیعات و شهید دریساوی سند شرافت قومیت‌ها را امضا کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.