• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

استقبال مسئولین آموزش وپرورش از نفر دوم مسابقات کشوری الگوی برتر تدریس درس ریاضی

  • کد خبر : 16121
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاونت آموزش متوسطه به همراه کارشناس مسئول متوسطه دور دوم، کارشناس گروه های آموزشی، مسئول مرکز مشاوره و مسئول کانون دخترانه کوثر از سارا فرهادی که در مسابقات کشوری الگوی برتر تدریس در درس ریاضی موفق به کسب مقام دوم شداستقبال كردند. لازم به ذكر است سارا فرهادی دبیر ریاضی مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاونت آموزش متوسطه به همراه کارشناس مسئول متوسطه دور دوم، کارشناس گروه های آموزشی، مسئول مرکز مشاوره و مسئول کانون دخترانه کوثر از سارا فرهادی که در مسابقات کشوری الگوی برتر تدریس در درس ریاضی موفق به کسب مقام دوم شداستقبال كردند. لازم به ذكر است سارا فرهادی دبیر ریاضی مسجدسلیمان که به عنوان نماینده استان خوزستان در جشنواره الگوی برتر تدریس درس ریاضی ۳ در رشته علوم تجربی که در استان البرز برگزار گردید موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی که در جشنواره روش های برتر تدریس ریاضی ۳ استان خوزستان مقام اول را کسب نموده بود به عنوان نماینده استان خوزستان در این جشنواره شرکت نمود و در مقابل هیئت داوران به تدریس پرداخت و موفق به کسب رتبه دوم کشوری در این درس شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اینجانب به عنوان معاونت آموزش ابتدایی شهرستان و به نمایندگی از پرسنل آموزش ابتدایی ، این افتخارآفرینی خواهر بزرگوارمان را به ایشان ، خانواده ی گرانقدرشان ، فرهنگیان دلسوز و کلیه ی مردم فهیم و بزرگوار شهرمان تبریک عرض میکنم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.