• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
2

کسب رتبه دوم کشوری توسط دبير رياضي مسجدسليمان

  • کد خبر : 16068
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سارا فرهادی دبیر ریاضی مسجدسلیمان که به عنوان نماینده استان خوزستان در جشنواره الگوی برتر تدریس درس ریاضی 3 در رشته علوم تجربی که در استان البرز برگزار گردید حضور يافته بود موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي كه در جشنواره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سارا فرهادی دبیر ریاضی مسجدسلیمان که به عنوان نماینده استان خوزستان در جشنواره الگوی برتر تدریس درس ریاضی 3 در رشته علوم تجربی که در استان البرز برگزار گردید حضور يافته بود موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي كه در جشنواره روش های برتر تدریس ریاضی 3 استان خوزستان مقام اول را کسب نموده بود به عنوان نماینده استان خوزستان در این جشنواره شرکت نمود و در مقابل هیئت داوران به تدریس پرداخت و موفق به کسب رتبه دوم کشوری در این درس شد.

لازم به ذكر است منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان در پيامي این موفقیت را به ایشان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جامعه فرهنگی استان و مسجدسلیمان تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. تبریک تبریک تبریک .

  2. خانم فرهادي تبريك عرض ميكنم ما بايد قدردان اين نخبگان باشيم ما به شما ميباليم. درود بر شرف شما / شير زن بختياري/ يوسف بهزادي از ريل وي

  3. اینجانب به عنوان معاونت آموزش ابتدایی شهرستان و به نمایندگی از پرسنل آموزش ابتدایی ، این افتخارآفرینی خواهر بزرگوارمان را به ایشان ، خانواده ی گرانقدرشان ، فرهنگیان دلسوز و کلیه ی مردم فهیم و بزرگوار شهرمان تبریک عرض میکنم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.