• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني: عزم جدي براي مقابله با زمين خواران به وجود آمده است/ قوم ما را بعضي خواص نسل اول و دوم پس از انقلاب به اين روز انداخته است/ تيم نفت بايد به بچه هاي بومي توجه بيشتري نشان دهد

  • کد خبر : 15960
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

ما هفت امامزاده داريم كه نبايد به راحتي از كنار آن بگذريم/ با جديت با عوامل زمين خواري در شهرستان برخورد خواهيم كرد/ اقشار مختلف مردم با هوش تر از گذشته شده اند و دوست و دشمن خودشان را به خوبي مي شناسند/ بايد در دو نقطه شهر به فكر قبرستان جديد بود/ تيم نفت […]

ما هفت امامزاده داريم كه نبايد به راحتي از كنار آن بگذريم/ با جديت با عوامل زمين خواري در شهرستان برخورد خواهيم كرد/ اقشار مختلف مردم با هوش تر از گذشته شده اند و دوست و دشمن خودشان را به خوبي مي شناسند/ بايد در دو نقطه شهر به فكر قبرستان جديد بود/ تيم نفت بايد به بچه هاي بومي توجه بيشتري نشان دهد/ قوم ما را بعضي خواص نسل اول و دوم پس از انقلاب به اين روز انداخته است/ عزم جدي براي مقابله با زمين خواران به وجود آمده است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عرت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مسجدسليمان در سخناني با اشاره به نزيك شدن به دهه كرامت اظهار داشت: از همه نخبگان فرهنگي كشورمان سپاسگزارم كه تلاش مي كنند بعضي از روزها و مناسبت ها را برجسته كنند. با خدمت به خلق مي توان راه پرهيزگاري را طي كرد. وي ادامه داد: دنيا تمام مي شود آنچه مي ماند خدمت به قرآن و خدمت به مذهب است كه آثار آن را در زندگي زميني امان نيزخواهيم ديد و باعث دنيايي آبادتر و معيشتي آسان خواهد شد.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در آستانه ورود به ماه ذيقعده هستيم. ماه پر خير و بركتي كه مناسبت هاي خجسته زيادي در دل اين ماه قرار گرفته است.

دهه اول ذيقعده دهه كرامت است كه اول آن روز يك شنبه ميلاد كريمه اهل بيت دختر موسي بن جعفر(ع) در قم است و ششم آن ولادت با سعادت احمد بن موسي(ع) شاه چراغ و اوج اين دهه ميلاد با سعادت ارباب اين مملكت آبروي ما امام هشتم علي بن موسي رضا(ع) است. من از همه ادارات و روابط عمومي ها كه سليقه به خرج مي دهند و اين مناسبت ها را برجسته مي كنند سپاسگزارم.

حجت الاسلام اميني ادامه داد: مشاهده مي كنم كه جوانان ما به خوبي از فضاهاي مجازي استفاده مي كنند و كارهاي خوبي انجام مي دهند و با جلوه هاي زيباي هنري در شبكه هاي اجتماعي اهل بيت را جهاني مي كنند.

نماينده ولي فقيه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: يكي از روزهاي اين دهه را با عنوان روز بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبركه نامگذاري كرده اند. از اين كه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي توجهات بيش از گذشته به سمت امام زاده ها معطوف شده است بسيار خوشحالم و از اين كه من از جامعه سلسله جبال زاگرس هستم بسيار خدا را شكر گذارم فراموش نكنيد كوههاي ما و كوههاي البرز پناهگاه بچه هاي پيغمبر بوده اند.

ژن ايراني ها ظلم ستيز بوده اند، لذا وقتي مي فهميدند اين ها بچه هاي پيغمبر اند كه به ديارشان آمده اند مهمان نوازي مي كردند. امام صادق (ع) از قبل بشارت داد كه آشيانه ما اين سرزمين ايران است. امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در تاريخ 5 شهريور 94 كارواني از حرم آستان قدس رضوي به مسجدسليمان خواهند آمد. انشاالله به استقبال شان مي رويم. مسجدسليمان يك شهري ست كه مردمانش عاشق امام رضا(ع) هستند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با امام زاده هفت شهيدان(ع) گفت: ما مسجدسليماني ها تصميم گرفتيم كه با مشاركت مردم انديكا و لالي بيش از گذشته به امامزاده هفت شهيدان برسيم. ما هفت امامزاده داريم كه نبايد به راحتي از كنار آن بگذريم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود ضمن هشدار به زمين خواران در مسجدسليمان اظهار داشت: با جديت با عوامل زمين خواري در شهرستان برخورد خواهيم كرد و اجازه نخواهيم داد كسي از نجابت اين مردم سوء استفاده كند. وي ادامه داد: عزم جدي براي مقابله با زمين خواران به وجود آمده است.

بخشي از اين مشكل بر مي گردد به سوء مديريت بعضي از آقايان كه در اين رابطه انشاالله تصميمات خوبي خواهيم گرفت. رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان در ارتباط با وضعيت نامناسب قبرستان ها در مسجدسليمان گفت: در اين رابطه حرف بسيار داريم. وقت آن رسيده كه در اين رابطه يك فكر اساسي كرد. بايد در دو نقطه شهر به فكر قبرستان جديد بود. وي در ارتباط با تيم فوتبال نفت مسجدسليمان نيز گفت:

عده اي از جوانان ورزش دوست مراجعه كرده اند و گفتند: تيم نفت بايد به بچه هاي بومي توجه بيشتري نشان دهد. مثلاً افراد مستعدي در همين تيم نفتون وجود دارد كه بهتر بود به اين عزيزان توجه مي شد و به آن ها بها داده مي شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود با اشاره به اين كه سرنوشت هر قومي را خود آن قوم رقم خواهند زد گفت: قوم ما را بعضي خواص نسل اول و دوم پس از انقلاب به اين روز انداخته است كه بعضي شان از دار دنيا رفته اند، بعضي هاشان سفر كرده اند و از دست آنان راحت شده ايم. در آن مقطع شهري اهل زدو بند داشتيم كه نمي گذاشتند چرخ عمران بگردد اما امروز ارتقاء بصيريت داريم، مردم همدل تر و منسجم تر شده اند. اقشار مختلف مردم با هوش تر از گذشته شده اند و دوست و دشمن خودشان را به خوبي مي شناسند و براي شهرشان زحمت مي كشند و برنامه ريزي مي كنند. اگر با هم باشيم به فضل خدواند نتيجه خواهيم گرفت كه اين وعده خداوند است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.