• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

آخرين تغییرات در لیست کاندیداهای احتمالی مجلس دهم از مسجدسلیمان (6)/ ليست كانديداهاي احتمالي مسجدسليمان به 18 نفر رسيد/ مراد داودي و عليرضا نقديپور به صحنه مي آيند

  • کد خبر : 15911
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۳ اقدام به انتشار لیست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۳ اقدام به انتشار لیست اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی مسجدسلیمان کرد. این ششمين لیست منتشر شده توسط سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان است که در این لیست طبق آخرین شنیده ها مراد داودي و عليرضا نقديپور به لیست جدید اضافه شده اند.

انتشار این لیست توسط باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به معنای قطعی بودن حضور این افراد نیست و تنها بر اساس گمانه زنی های محافل سیاسی و برخی شایعات موجود احتمال نامزدی افراد زیر به نظر می رسد. لازم به ذکر است کاندیداهایی که نامشان در لیست وجود دارد اما قصد کاندیداتوری ندارند می توانند در تماس با مدیر سایت موضوع را اعلام تا نامشان از لیست کاندیدای احتمالی حذف شود. این لیست بروز رسانی می شود.

۱- اسماعیل جلیلی

۲- امیدوار رضایی

۳- اسماء سلطانی علاسوند

۴- بهنام بهزادی

۵- بیژن یوسفی

۶- پروانه مکوندی

۷-جهانشاه ارزانی

۸-رضا جباری

۹- صولت احمدی

۱۰- مسعود عوض زاده

۱۱- محمدرضا مظفری بابادی

۱۲- مالک خدادادی

13- مهرداد بهرامی پور

14- مراد داودي

۱5-عسکر ظاهری

۱6-علیرضا ورناصری

17- عليرضا نقديپور

۱8- غلامحسین بابادی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. هیچکس به فکر مردم وشهرنیست.هرکی انتخاب شد برای شهرهیچکاری نکرد…..

  2. آقایا خانمmisبه نظر من فعالیتهای خوبی این چند ساله اخیر انجام شده منصفانه بخواهیم بگوییم کار نماینده فعلی قابل تحسینه ونیاز به زمان بیشتری دارد .پروژه های که باید 20سال پیش ودر بهترین شرایط اقتصادی کشور انجام میشد متاسفانه با تعلل بیش از حد باعث نا امیدی مردم شد حالا پس از سال ها قطار امید در حال حرکت است از راه هايي مثل پتروشیمی وآلومنیوم که در سالهای گذشته فقط محل تبلیغات کسانی بود که مردم را فریب می دانند .

  3. انشاالله که مردم فهیم شهرمان به دور از هرگونه طایفه گرایی ، شخص اصلح و دلسوز را انتخاب نمایند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.